Litet föl!
Veritas odium paretFörvånad

vilken fin teckning den hade…

Det ser gosigt ut med fölis!
Kan inte förstå varför man avlar på så små individer…
Delad glädje är dubbel glädje :)
?
Veritas odium paretFörvånad
#4 Fruktansvärt…
Delad glädje är dubbel glädje :)

Håller med dig där Linan, tycker det är hemskt. men visst är den jätte söt.. men nej tack.

Fast inte tyckte jag att den var söt , men så är jag ju inte så där putting nuttig av mig heller 

#7: Jag är nog inne på samma linje som du … dessutom tycker jag att huvudet ser oproportionerligt stort ut … 

#8 Precis
Det är jättetrist med artiklar som denna. Jag får många telefonsamtal från människor som vill köpa minisar som är så små som möjligt. Det har tydligen stått i någon tidning att väldigt små ponnyer är mycket dyra. De som jag har pratat med är varit intresserade att börja avla riktigt små ponnyer.
Är det inte konstigt att om man kan tjäna pengar på att avla på något som är avvikande vaknar intresset på somliga? På de bilder på extremt små ponnyer jag sett verkar inte ponnyerna vara speciellt sunda i sin konstruktion.

får samma samtal som #10
och varje gång får man förklara varför man inte ska avla på så små som möjligt.
Ofta ringer personer som har en shire el. en Tinker som vill ha en minimini för att det ska se kul ut i hagen med en liten och en stor häst ??????!!!! Vad är det för kul med det ? Inte för hästarna iallafall.
#8 håller med dig angående huvudet. Den ser inte riktigt "klar" ut
Proportionerlig är den väll inte direkt men jag tycker ändå att alla hästar är fina på sitt sätt
.
En liten fråga bara, varför ska man inte avla på så små, är det någon risk el dyl? *nyfiken*
#13 absolut, alla hästar är fina och den var söt, men själva formen på huvudet gör att den ser "foster-lik" ut fortfarande.

Nja jag tycker inte alla hästar är söta om jag ska vara ärlig och jag tycker inte heller att alla bäbisar är söta heller