God morgon
Jaha då har vi kommit till septembers sista dag, lite gråmulen och fuktig!
Efter "hästpysslet" vid 6-tiden imorse plockades det ihop några hinkar äpplen + plommon som ska förädlas under dagen till mos och marmelad. MUMS
Får nog ta en sväng till frysen också för att ta reda på sista älgfile`n och lite kalopskött, så dagen blir nog vid spisen, för nu är det ju bara 1 vecka kvar till nästa älgkött? 
Godmorgon
Nybörjardag på budoklubben idag. Alla vi nybörjare får testa var och en av budoklubbens olika stilar i 45 min. Håller på hela dagen (11-18) med ca 4,5 h träning och sen vid 19 är det fest =) En heldag alltså ^^

God Morgon!
Ska köra runt och hälsa på hästarna nu och sedan blir det dans ikväll, och förhoppningsvis en rolig sådan :-)

#2. Ha så trevligt ikväll Rebecka.
Lilltjejen skall på läger i eftermiddag, så jag skall packa lite. Sedan skall jag fortsätta städningen av stallet.
Oj vilka dagar som gått. Har varit i Stockholm på Kriterieaktion i två dagar. På torsdagen sålde vi 2 st vilket jobb det var dessa stackars hästar skulle ut och in i boxarna säkert 100 gånger under 12 timmar helt otroligt att de går med på det. Tänk er 160 hästar på en parkeringsplats som ska visas upp och springas med. Sedan på fredagen var det våran tur att gå runt att titta. Snacka om att man blir slut i huvudet av att kolla på alla för att hela tiden gallra bort några.
Jag köpte ialla fall en liten dam som hete Thrilla in Manila så Milla om du inte blir arg
så tänkte vi nog kalla henne just "Milla"
I dag blir ialla fall en lugn dag, kanske en tur till stan för en fika.

#4. Hörru Tigrou, har du anmält Primör till Vreta kloster? Eros är anmäld och han vill ha sällskap i ringen.
God morgon!
Idag blir de utgång här i Lund med en massa kompisar, men det får bli en lugn kväll..ska upp och jobba i morgon.

#1: Vad kul! Det skall bli spännande att se vad du väljer!
Tränar själv karate sedan ett drygt år tillbaka och stormtrivs med det! Det är en så perfekt kombination av mental fokusering, fysisk (styrke-)träning samt kondition.
Var ute på tjejmiddag igår … så idag skall jag bara vara hemma och ha en lugn och skön myslördag tillsammans med familjen. 

God Morgon eller middag kanske man ska säga. Har bara precis satt mig här med en kopp kaffe ska snart äta frukost.
Vi kom hem i går efter varit på Solvalla och tävlat med Slättens Lilla My i Agriafinalen , det gick kanon bra hon kom 3:a där *ler*. Men jag är trött eftersom vi inte kom hem förrän vid 2 tiden i natt .
Säger bara det jag skulle aldrig vilja bo i Sthlm , när vi körde upp i Torsdags så tog det i stort sett 45 min att bara köra igenom, när vi skulle hem i går så tog det ca 1,5 timme att komma ur stan , och aldrig att jag hade kört bil i den staden *S* mitt tålamod hade inte klarat det hm..
#5 Näpp det blir Hallstahammar för min del. Så jag låter dig vinna klassen och vallackchampionatet
Det hade varit roligt att se honom, men det får bli nästa år.
#8 Grattis till Lilla My´s 3.dje plats

#9. Det vet du väl att man måste få 40 poäng för att bli champion valack.
Lycka till i Hallstahammar istället!

Tack Rebecka , vi är jättenöjda med henne hon är så underbart go den lilla ponnyn…
God eftermiddag! 
Har varit och ID-kontrollerat ponnyer som ännu inte har pass på Ponnydressyrtävlingar idag. Det var så himla kallt att man är helt genomfrusen att stå ute. Regnet har dessutom kommit så det är riktigt höstrusk. Brrr!
Nu ska jag spåna och fixa det sista i stallet. Sen så är det klart att flytta in för de små liven om det blir sämre väder framöver ;).
#2. Ha så trevligt i kväll, Rebecka!
#8. Grattis till den fina placeringen. Skoj!
#11 Det kan du väl få. Jag hejar och håller tummarna på er i alla fall.
Om du håller tummarna på oss att vi får 40p

#13 Tack så mycket
God kväll!
Kom hem för en dryg timme sedan från utställning och fölchampionat. Kallt och blåsigt men inget regn tack och lov! Nu ska jag försöka hitta något ätbart…
Grattis till en bra placering!!! Nä stanna du kvar här nere.
Godkväll föresten! Har byggt klart flickornas vinterhage nu. Här regnar det och är riktigt höst bläää
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Här har det åskat och blixtrat ordentligt i kväll.