Virvelmarsvin
Japp det är vad min shettis ser ut som på vintern! Hans päls går åt alla olika håll och det är virvlar överallt…
Blank o fin e han ju men jag förstår inte hur det kan bli så! Hur kan pälsen på magen gå frammåt mot halsen på vintern?!
Ja d e lite roligt…
Har ni d så oxå?

Jag förstår precis vad du menar! Så här ser en av mina hästar ut på vintern:

Ha ha jag bara skojade! Kunde bara inte låta bli…! 

nej vad roligt!! =) vilket söt lite shettis!
#2 Åh så söt!!! Nu fick jag marsvinsabstinens!!
Jag har haft en shettis som blev så där konstig i pälsen på vintern. Han var skäck, och det var som om de vita partierna ställde sig bakofram. Det var jättesvårt att borsta! En period fick han ha täcke, men inte ens det hjälpte.
#0 har du någon bils så man kan se hur de ser ut?

#6 Det såg ju för roligt ut, verkligen päls åt alla möjliga håll

Min kompis har ett British Spotted Pony-föl som är vit med svarta prickar, och nu när han fått vinterpäls är så står prickarna verkligen rakt ut, där är pälsen mycket tjockare och längre än på det vita, ser verkligen lustigt ut!.. Har inga bilder på den här datorn men kan försöka leta fram någon i morgon…
Vi har också en märr där vinterpälsen på halsen byter riktning, dvs ligger framåt. På ryggen och ända bak till rumpan går en "ås ", nästan som att hon reste ragg!

åh hihi då är det inte bara jag som har marsvin på vintern o shettis på sommarn! =) Det e lite roligt iaf… =)
Sån kontrast mot mina 2 halvblod verkligen!

#11 vilken liten goding , stam ? ^^
Min Fionas päls lägger sig också framåt & åt alla möjliga håll på vintern 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg