God morgon 30/11
God morgon!
Här är det gråmulet och duggregn. Sitter och dricker mitt morgonkaffe, ska snart släppa ut pållarna sedan ut och titta om vi hittar en utegran i skogen. Annars en lugn söndag.
Ha en bra första advent alla!

God morgon!!!
Gråmulet ute o duggregn, ska snart åka ut till pållarna o släppa ut dom. Idag ska stängslingen vid lösdriften bli klar hoppas jag (byter ut plaststolp mot trästolp). Inatt ska jag jobba så det blir väl till o försöka sova lite under eftermiddagen oxå.
Skulle behöva få städat lite här hemma oxå o fönstrena putsade, kanske få upp lite julstämning oxå. Är egentligen inte så mkt för julen, det är bara en massa stress.
Ha en trevlig första advent allihop!!!
God Morgon!!
Här är det mulet och regnar .. :/ så grymt tråkigt väder .
Ska ut och mocka snart och sen ska jag köra Dolly. Idag känner jag att jag måste smörja med . var ett tag sen jag gjorde det ;D
Men du ska jag gå och byta om
Ha en jättetrevlig dag och advent :D !

go morgon
här har det snöat lite på morgonen. idag blir det massor av pyssel med fölisarna, dom ska verkas..10 st små skitungar.. sen ska lösdrifterna mockas o halmas, ville ha fotat idag, men vädret kunde varit bättre. Har satt upp ljusstakar o slingor så nu börjar man få lite julstämning :) barnen räknar ner nu..
hoppas alla får en bra dag !
Här regnar ALL snö bort idag
, fick ju nästan 50 cm i veckan och det VAR så VACKERT UTE. Dags, igen, att gå runt och spänna upp trådarna för pållarna, inget kul väder för det….
Igårkväll hade vi vår numera tradition att samla goda vänner här för lite "förejulmys", runt den sprakande vedspisen,mysfaktor 10, provas nya glöggsorter, ( den med cacaosmak föll "riktigt på läppen") småplock därtill att stoppa i munnen och bara "mingla" runt. I år blev vi 8 st, jättetrevligt var det
Ha en trevlig 1:a advent!