Godmorgon 2/12-08
Här regnar det för fullt, inge kul alls. Barnen alla utom ett är på väg till skolan. Ska snart ta ut hundarna i regnet, sedan bär det av till stallet och titta till och försöka ge sig på att motionera lite. Sedan blir det att jobba kväll.
Ha en riktigt bra dag
Även här står regnet som "spön i backen"
Lite snö kvar, MEN isgatorna de är intakta
Det får väl bli en "hållasiginne"dag så inte något lårben el. dyl. "får på nöten". Kanske en bakdag istället?

God förmiddag eller vad man nu säger.. Här på Västkusten är det ständigt grått med enslag av regn emellanåt.. Tyvärr så har jag dragit på mig en vinterförkylning som nu också drabbat sonen.. En dag hemma i soffan/sängen…
Mamma Lotta

God dagens!!!
Här snöar det, inget kul alls. Har varit i stallet o haft veterinärbesök, "Raketen" har haft kolik igen, är det 10de gången i ordningen nu på 1,5 månad tro? Fattar inte vad han får det av. Jaja får bara hoppas han blir bra.
Nu har jag iaf ätit lite o ska iväg till stallet igen, hästarna ska få lite mer o äta.
Ikväll har vi nattismöte på jobbet o det känns lite motigt att åka in för 1,5 timme, restiden fram o tillbaka är nästan lika lång.
Ha det bra i December rusket allihop!!!