Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 794 ggr
JMax
0

God Morgon 1/10

Uppe långt före tuppen! Hästarns ska fixas och packas sen bär det av mot utställningen i Vetlanda!

Ha en riktigt bra dag allesammans!!

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

VeronicaP
0

Morrn morrn , idag är det tävlingsdags igen men som tur är så är det bara här hemma på Hpts travbana.

#0 Lycka till

Tigrou
0

God morgon!

Lycka till alla som ska på utställning och trav. Själv ska jag mocka 15 boxar köra 5 hästar rida 1 så det är nog dags att ställa ifrån sig tekoppen och sätta i gång…

Sehvrin
0

God morgon

Själv känner jag mig helt mörbultad idag efter gårdagens kampsportdag. Att bli kastad utan fallteknik är inte något jag rekommenderar… (Tränar ju kendo (japansk svärdskonst) och där behöver man inte lära sig inte lära sig fallteknik) Men annars var det en trevlig dag =)

Idag blir det som vanligt: plugg. Ska iväg kl 10 och göra en gruppuppgift.

Lycka till alla idag, oavsett vad ni ska göra =)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

eva.s
0

Godmorgon!

Jag blir hemma idag med jordens förkylning… Är iof sjukskriven så inget är planerat iaf….:)

Vackert väder har vi som tur är.

Annette
0

God Morgon!

På förmiddagen blir det kyrkobesök. Dottern är på änglaläger som avslutas där. Dessutom skall 6-åringarna få Barnens Bibel. Det har hon väntat på i 3 år. Hon var väldigt upprörd när brorsan fick en bok och inte hon. Undrar om hon vet att det inte är en hästbok Flört.

Därefter finns det 1000 andra saker som behöver göras, så den här dagen går nog den också.

RebeckaSvensson
0

God Morgon!

Ont i fötterna och trött efter gårdagen. Men, det är det helt klart värt efter en kväll med bugg och foxtrot till Arvingarna och Streaplers :-)
Nu är det Uppsala som gäller igen, men verkar inte som om det går att få ngn flygbiljett upp idag…

Lycka till på utställningen och travet!

Annette
0

36. Låter som du hade kul igår!

Vilken otur du har att det inte finns något flyg idag.Flört

Rubiinen
0

God morgon! själv ska man till Brukshund klubben o träna hunden inför KM Glad

Hanna-D
0

God förmiddag!

Jag är "långledig" i hela fyra dagar nu. Känns så lyxigt att jag inte riktigt vet vad jag ska göra mer än att träna ett par av hästarna. Kanske mocka lite i hagarna…

RebeckaKihlberg
0

God förmiddag!

Känner mig lite sliten efter en helt underbar kväll ute med kompis-gänget igår…..det var länge sedan jag hade så trevligt.

Har egentligen "Höst-städning" av vår innergård här idag…rensta upp, plantera lökar och annat, men jag ska iväg till jobb…så jag slipper (inte mig emot)

Ha en trevlig söndag!!

RebeckaSvensson
0

#7 Ja, det var verkligen en jättekul kväll!