VILKEN HÄNDELSE
Vi var med om en sak som aldrig har hänt igår
Först red Steffi Lätt B:1 dressyr som första start kl 08.00 och det enda B-Ponnyekipaget så hon tävlde mot 9 st C-Ponnier, resultatet blev att Steffi vann med 73,45% dagens högsta %, sedan var det Lätt A:1 dressyr, när steffi hade ridit klart och tackat domaren så kramade hon om Beauty och skrittade iväg ut från ridhuset då hör man domaren
"Stephanie kom hit", det vart alldeles tyst i ridhuset och tankarna snurrade hos alla, Steffi tänkte att hon ridit fel eller nåt hon vart jätteskraj, endast tio år så det förstår man. Då säger domaren till henne att;
" Man blir så glad över att se dig rida, vilken ponny, vad duktig du är" Steffi kom till mig efter med ett brett leende och storgrät, så sa Steffi till mig "Mamma jag gråter av glädje domaren berömde mig jättemycket"
Vilken fin gest av domaren och det här kommer Steffi aldrig att glömma, det var det enda ekipaget som domaren kallade in
I Lätt A:1 fick hon 65,79% och om man hade slagit ihop alla kategorier b,c och d så hade Steffi slutat fyra, nu var B en egen kategori och det var den jättefina ponnyn Rossini som vann, men vilken prestation hon gjorde igår
Grattis!!!

Härligt och läsa!
Grattis till er!

Tack Annelie
Hur är det med dig

De/hon är ju helt underbar! Gud, så spännande det ska bli att följa denna lilla tjej genom åren som kommer.
Hon blir garanterat en av de stora man kan se på TV.

Tack Quickstep
Tack Mija jag rapporterar så fort jag kan
grattis va roligt för er!
Grattis! Kan tänka mig att din lilla tjej är lycklig. Fast man kan undra vem som är gladast?
Grattis Steffi! Bra kämpat och vilket fint beröm!!!

Grattis och vilken bra domare måste jag säga, det är något som Steffi kommer att minnas hela livet och kan och tänka på när det går lite sämre :-)

Hej Randi *stort smile* klart jag är jätteglad men jag måste nog medge att jag är fruktansvärt stolt
Tack Annie hälsar Steffi
Ja Veronica, vilken domare, detta kommer ingen av oss att glömma och det är så sant som du säger att man kommer att minnas detta även i motgångarna
Jag får tårar i ögonen så fort jag tänker på situationen från igår när Steffi kramar mig från hästryggen och gråter och säger att hon är så lycklig och att hon har en sån fin ponny
Grattis Steffi till fin ridning och fin ponny!

Men GUD vilken underbarläsning
så otroligt roligt..Tänk o vara så ung & redan e så fantastiskt duktig, håller mina tummar för er framöver, blir jätte spännande & följa detta ekipage..LYCKA TILL !!

Fantastiskt roligt att det går så bra för Steffi och Beauty! Stort grattis till er alla för denna oförglömliga dag! 
Tänk vilken bra grund hon har fått genom åren med Wippen som hon nu kan fortsätta att utveckla tillsammans med Beauty! Härligt! 

Tack UG hälsar Steffi
Tack Malungstjej, Steffi blir så glad när hon läser Era hälsningar
Hej Charlotte, vilket sammanträffande, vi satt precis i bilen på väg hem från affären och sa vilken fin tid Steffi har haft med Biggles och Wippen ska vi inte ens tala om, Steffi sa i bilen att hon har haft så himla roligt med de båda små herrarna, nu är det lika roligt för dem har lärt henne så mycket som hon har tagit med sig till Beauty
Kram till Er Alla för grattisarna
Härlig läsning när barn blir uppmuntrade på det fina sättet! Jag blir så väldigt glad av att läsa sånt.
Det betyder mycket när de får lite extra uppmuntran utöver det som är det vanliga. Det är sådant de lever på framöver, det stärker självkänslan inför kommande äventyr.
Numer pensionär i Nynäshamn
Gud så härligt att läsa, blir ju helt tårögd o läsa över hennes framgångar!!! Vilken härlig kritik från domaren! Kul att följa henne i utvecklingen framöver också:-)
Jätteroligt att läsa
grattis!

En riktig stor gratulasjon fra Norge med! Det er så utrolig bra og lese om dere! Lykke til videre med de begge!

Tack Karro, tack Odegaarden, roligt med en hälsning från Norge