God morgon 29/9
God morgon gott folk!
Idag jobbar jag sista dagen som "extrapersonal", from. måndag är jag fast anställd *jippie*. Känns riktigt skönt att ha en trygg inkomst.
Nu väntar morgonkaffet.
Hoppas ni får en bra dag!!

Jag väntar på min skjuts som ska köra mig och mina ungar härifrån. Min bil är fortfarande trasig, men till helgen har vi nog fått löst det problemet.
Så idag kommer jag till jobbet och barnen får vara hos sin favoritbarnvakt.
Nu ska jag också ha kaffe.
Godmorgon
Som vanligt blir det väl plugg idag (ska göra förberedelseuppgifter till en labb/projektarbete och om jag får tag på en bok så ska jag försöka plugga igen lite av en biologikurs (jag fick byta program, det gick jättelätt =))
Annars händer det inget särskilt idag
Har fixat hästarna tidigt idag, ska bara hoppa i duschen nu, sen bär det iväg till Holland, en Shetlandshelg med andra ord.
Delad glädje är dubbel glädje :)
Godmorgon,
Idag är det storhandling, hästeri och tatueringsmässa på schemat. Har lite småsaker att göra idag eftersom min nya häst kommer imorgon.

#3: Ha en riktigt trevlig och intressant Shetlandshelg i Holland! Du glömmer inte kameran, väl? 

God Morgon!
Lagom seg idag efter gårdagens fest, men det är det värt :-) Fick punktering när vi var påväg hem från stan och nyckelknippan gick sönder så cykelnyckelen är borta, vilket inte är så kul….
Nu ska jag iväg och redovisa första halvan av vårt gårdsprojekt och sedan i eftermiddag går planet mot Skåne och imorgon är det dans till Arvingarna :-)
#2 Vad skönt du fick byta till det du ville!
#3 Ha det så trevligt i Holland!
God morgon!
3 TREVLIG HELG fota MYCKET! Avis, jag? Neeej inte ett dugg!
4 LYCKA TILL med nya PÅLLEN!
Ska nog "myspysa" lite med pållarna nu först innan "allvaret" drar igång!
GRATTIS Rebecka till FASTA JOBBET!

Idag ska jag hämta hem mina nya hästar!!! och hämta hem ett sto som varit utlånad. Det ska bli så roligt att ha dem alla hemma igen. att sedan solen skiner är ju ett plus.
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

God morgon eller ja förmiddag är det ju nu.
Sitter på jobbet igen. Upptäckte att jag missat min föreläsning om aktiebolag på universitetet med en dag…
Jaja bara att åka och jobba istället då 
Halla!! Sitter i Holland, har tagit ca 200 kort, och hoppas pa lite till imorgon!!
hej på er, vi är inte ett dugg avundsjuka på er så det så
Ha nu en fortsatt trevlig tid där nere
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

#10. Hallå själv! Vi som är hemma och avundsjuka vill se dina foton här sedan. 
Håller på att ladda in för fullt!! över 400(!) kort blev tagna! Alla blev säkert inte bra, kommer att lägga dem i mitt fotoalbum på hemsidan sen!!
Kan ju rekomendera att följa med på Anne och Bens resa ner i Januari, ojoj vad mycket fina hingstar man får se då!