God eftermiddag 6/12
Skulle kunna upprepa gårdagens "god eftermiddag" som jag skrev faktiskt. Det överensstämmer med dagens läge. Och vädret är inte det minsta bättre, snarare tvärtom - en plusgrad och inte spöregn, men nästan..
"God" eftermiddag…
I går fick jag åka in akut till tandläkaren, en tandinfektion och spökande visdomstand, jisses så ont det gjorde och det är antagligen delvis mitt eget fel som dragit mig för att gå till tandis… Tandläkare är sadister, helt klart. Gör fortfarande riktigt ont men har i alla fall penicillin och smärtstillande nu. Dessutom missade jag julfesten på jobbet pga detta 
På tal om jobb, det ser ut som jag och ett antal kollegor får gå efter nyår, "sist in, först ut"…
Hästarna är i alla fall friska och glada trots lera och regn! Alltid något.
Hoppas ni har det bättre! 

#1 Oj det låter ju absolut inte kul, det med jobbet. Inte tanden heller för den delen, men det ska väl gå över i alla fall.
God kväll!
Idag har jag haft terapi arbete genom att öka upp stonas hage. Dom fick en bra bit till, så nu har dom mer att gå på. Hagarna ser ut som värsta lervällingen iof är det väl mest runt ensilaget och vattnet men ändå.
Annars är allt rätt så lungt, har börjat plugga på psykiatrin som jag ska läsa nästa termin då jag är klar med skolan för denna terminen.
"1 usch det där låter inget vidare.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll!
Nu vill jag inte vara vaken längre, denna dag har varit kaotisk.
Började med att den nya damsugaren gick sönder
. Sedan skulle jag tanka bilen, när jag startade den igen började alla lampor lysa
, visade sej att det var kolet i generatorn var slut, och till råga på allt så ringer min sambo och säger att tvättmaskinen har gått sönder
, förstår ni hur många tusenlappar det har gått idag, bara en skitdag, så nu tror jag att jag vill säga godnatt och hoppas att morgondagen blir bättre.
Ha en bra kväll alla!