Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 1281 ggr
ThiffannyJ
0

OT-Vingar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi är bjudna på maskerad party på Nyårsafton. Jag ska vara utklädd till Tingeling i Peter Pan. Klänningen ska jag själv sy, MEN, var kan jag hitta vingarna? Tingeling har ju inte fjädrar på sina vingar, utan de är ju mer som genomskinliga vingar. Är det någon som har några bra tips, eller vet var man kan köpa dem?

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

pinkish
0

jag köpt halloween grjer från bodega.se (kan vara .com om .se inte fungerar hehe) kolla om dom har.. dom har maskeradgrejer o sånt

Pheobe
0

Thiff: Maila Irene Lado…. Hon har köpt vingar …

ThiffannyJ
0

Tack för tips!! Ska maila Irene!! Bodega har jag varit inne på, men de kanske har kommit in mer! =)

www.minishetland.com

sonja
0

Ståltrådsstomme + nylonstrumpor borde fungera.

Charlotte-Aveback
0

I leksaksaffärer brukar det finnas ett "ängla-set" till små flickor med vingar liknande det du söker. Du kan säkert fixa till fästanordningen så att de passar till lite större flickor … Flört

Annette
0

I barngrupperna här har de gjort vingar av ensilageplast och jag tror det var ståltråd. Fast de blir ju inte genomskinliga, förstås.

Linnah
0

Vi hade (ängla)vingar när vi var blommor och bin på Riks i Tingsryd, köpta på vanlig liten leksaksaffär.

Sasser
0

Jag håller helt med sonja. Enkelt och billigt, ståltrådsstomme med vita nylonstumpor… Jag vill se det färdiga resultatet sen, Linan!!

ThiffannyJ
0

#8 Hehe, jag får väl lägga ut en bild sen!

Ska kika i leksaksaffären, hittar jag ige bra, får det bli ett "hemma bygge" på vingarna Skrattande

www.minishetland.com