Till Salu - Bitchen!
Son of a Bitch är en minishetlandsvalack på 3 år med lång ljus man och svans och en liten stjärna i pannan!
Han är efter All At Once RS 428 som är godkänd för avel både i Sverige och i Finland. Han är Champion och visad med 42 p. Bitchens mamma är Wolly Winning Face som är mamma till två godkända avelshingstar och mamma till 2 diplomston. Winnie själv var visad med 43 poäng och Best In Show. Båda föräldrarna är SUCH (Svenska utställnings champion)
Bitchen är själv visad på hingstpremiering, men uppkom tyvärr inte i 40 poäng och säljes därför som valack. Han är tömmkörd och kommer att vara vagnsvan när han flyttar.
Bitchen söker nu ett nytt kärleksfullt hem, med hästkunninga ägare. Endast seriösa gör sig besväret att höra av sig.
Han är lätt att fånga i hagen, har pass (Sveriges Shetlands Sällskap) och är cippmärkt.
För mer info kika in på www.minishetland.com eller maila till ella.minishetland@gmail.com
Delad glädje är dubbel glädje :)

Oj så vacker!
1# Hade jag bara haft mer pengar sååå =)
Vilken läckerbit + att jag vill ha en till mini att ev köra par med Optimist sedan (de hade ju vart fina tillsammans!)

#1 så fin han är 
Fast jag saknar ju lite vita fält

Helt otroligt fin liten kille 
Mer pengar och ingen tveka att jag köpt honom! 
Otroligt fin liten kille med ett läckert namn
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Tack för alla vänliga ord om honom!!
Han är väldigt trevlig och jag är övertygad om att han passar både på brukssidan som i utställningsringen! I sommar han han gått på hingstbete, där av att det "fattas" lite längder i manen bakom öronen
Men man måste ju få vara häst också!
Putt
Putt. Han är på första sidan på Hästtidningen 'Hästar till salu' 
Vi kör en putt igen 

jag blir riktigt sugen på att köpa honom! till o med min svärmor har varit och tittat på honom! =) han är som en drömhäst…
när jag vet om vi kan bygga stall hos oss eller inte så vet jag om jag kan köpa mig en ny shettis. hoppas han finns kvar då kanske!
Puttar upp honom.
Han har varit i vagnen 4 ggr-, superduktig!! 

vad är det för prisklass på honom?
Vi kör en putt här med!!
Han är fortfarande till salu och tanken är (ifall han är kvar) att vi ska visa honom på en vinterutställning. Mycket mysig pålle!