"Sista chansen" - Vreta
Den 4:e går anmälningstiden till Halloween utställningen på Vreta ut. Den förlängs inte denna gång, utan det gäller att snabba på nu.
Så, kom igen och anmäl era ponnyer nu! :-)
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Tack för påminnelsen! Får bli ikväll.

Jag har anmält men det kanske blir två till…
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Jag har betalt anm.avgiften. Måste bara komma ihåg att posta anmälan också.

#3 Maila den Annette!
/Cattis
Har anmält idag.

#4. Går det att fylla i den här på datorn, eller skall jag skriva en egen och maila över?

Maila över namn, regnr färg o klass du anm till. Plus ägare såklart.
/Cattis
Är det få anmälda eller är det risk att det blir "fullt*?
Är det fullt? Eller går det fortfarande att anmäla?
Lite sugen är jag fast jag sagt här hemma att Hallstahammar blir den sista för i år. Kan ju säga att jag tar denna istället för Köping i Feburari eftersom den inte blir av där i år (synd tycker jag)

Ja kom igen nu. Det är ju kul =)
Kan behöva lite sällskap där nere.
#10 Ja du ska väl åka förstår jag. I sådana fall kan vi väl ta följe dit så jag hittar i mörkret och halkan. Man vet ju aldrig kanske man får punktering

#11. Klart du skall anmäla!

Inga problem. Jag är kung på att byta däck. Gärna iförd vita utställningskläder då går det som snabbast 
Ok, då var det anmält och betalt det är allt smidigt med internet..
Nu är det bara kolla så kvasten är tankad och servad, det ska väl bytas ut 4 kugghjul innan halkan kommer.

Hoppas att det inte är fullt, jag ska anmäla 2 st ikväll. Min dator har varit ur funktion ett tag

#14. Ja! Då blir vi minst två i vår klass! För det är väl Primör du anmält?
#16 Ja, det är Primör, den ända shetlandsponny jag har (snyft)
Vore kul att åka med Roxiti men vi väntar kattungar (vår första skogiskull) i början av veckan och det vore snopet om det blir försenat…
Numer pensionär i Nynäshamn

Har nu anmält 2 st, skulle varit 3st men har haft småbarn med en sax i närheten av Dante. Suck!
Syns på Vreta
Om du anmält via mail och inte fått bekräftelse, då har inte anmälningen nått fram.
Jag bekräftar alla mail-anmälningar.
Mvh/Ann-Christine
#19 Vad synd då miste jag och Annette en i "våran" klass 

#21. Det var synd.
Är Primör hingst ännu?
#22 Näpp, har varit valack i två veckor, jag beslutade mig efter Mantorp när domaren sa att han saknade hingstkarraktär. Jag har den inställningen att ha en lugn och harmonisk hingst som kan hanteras av alla och nu har jag förstått att det är inte det domarna vill se. Så nu har jag en lugn harmonisk valack som kan handskas av alla istället och det är inte fel det heller.
Endast några platser kvar nu så passa på!!!!
Amor vincit omnia 
# 23 Jag tror att du missat vad hingstkaraktär innebär.
En lung och och harmonisk hingst kan ha mycket hingstkaraktär och en hingstig kille som står på bakbenen och skriker kan sakna hingstkaraktär.
Hingstkaraktären är könsutstrålningen.

#24. Vet ni vilken tid utställningen börjar?
#26 Klockan 13.00
Amor vincit omnia 

#27. Tack! Då kan jag planera hyran av transporten.
#25 Domaren sa att han saknade hingstkarraktären då han inte visade att han var hingst utan var lite för "lugn" så då har jag fattat allt fel alltså? Det är inte lätt att veta speciellt när man är ny i dessa kretsar.
Nej du jag håller med dig det är inte lätt med alla uttryck innan alla raser.
Det är en vanlig missuppfattning, kanske uttrycker sig domarna och andra också förresten sig otydligt.
En hingst ska ha en rejäl nacke, när du ser en indivit ska du direkt se att det är en hingst. Personligen tycker jag att man ska kunna se det på ett nyfött föl i hagen vilket kön den har.
Lycka till med din kille.