Äntligen!!
Ja det kan man verkligen säga!
Imorgon bär det av till Ullared för att hämta mitt sto
Nu har jag letat och letat efter ett sto ett bra tag.. Men nu har jag funnit henne. Så efter mycket om å men ska jag nu åka å hämta henne imorn!
Å jag är lyckligast i världen nu tror jag
Så från och med imorgon är jag ägare till två shettisar och Sixton får därmed en tjej som han kan pussa på
Vill även tacka Mia Kronblad som pushade mig så att jag till slut gjorde detta beslut när allt runt omkring löst sig! Tack!!
GRATTIS, vad fin. Vad heter hon?
Grattis Malin! Vad heter underverket?
Grattis Malin ! :)
Du ska inte låna ut Sixton då? Det gjorde du rätt i (A)
Lycka till med dom båda och hoppas du får en massa med underbara minnen :DD

Trodde först det var min Savannah du satt ut bild på, de är väligt lika. Vad heter denna damen?

#6 Kör försiktigt med pållen imorgon 
Grattis o lycka till med henne.. vad har hon för stam?

#7 Ja det ska jag göra Mia!
Tyvärr får vi ju inte med oss hingsten hem då han såldes häromdan
Men du har kanske så det räcker ändå
Haha!
#8 Tackar!! Hon är efter Brandij v.d. Hoorn å undan Princess II Spar. Morfar är Näsets Jack:)
Så nu ska jag åka ner till stallet å släppa ut dom andra pållarna sen drar jag och två kompisar te Ullared för att hämta hem henne=)
Å ja.. Självklart blir de en tur på Gekås i högt tempo
Grattis, till en verkliget fin häst. Lycka till med bägge två

Grattis! och lycka till med henne! 
/Therese.
Medarbetare på Arabiska Fullblod och Westernridning iFocus

#9 haha då har hon samma pappa som min blixten :P då e våra ponnisar släkt ;)

Tack tack alla=)
Äntligen är vi hemma igen! Det blev verkligen en heldag i Ullared! Först Gekås å sen äntligen hämta min Dutchess=)
Hittade fleecetäcken med hals för 169 kr=) Strl 105 men passade Sixton perfekt även att han brukar ha 95 cm! Å så fick Dutchess en grimma å så lite annat smått å gott sådär som åkte ner i vagnen:p
Å Dutchess… Jag är redan förälskad!! Så detta känns jättebra=)

#13 Vad roligt att du tycker om henne så mkt redan.
Får komma förbi och titta på henne snart.

#14 Ja hon är en liten goding allt=)
Ja det får du absolut göra! Bara å komma=) Flyttar hem henne och Sixton idag te stallet vi byggt! Men bara ring å kom=)
Grattis till din önskepålla!

Va kul , Malin ! Grattis !
Blir fullt upp nästa säsong då ? Hoppas Sixton tyckte hon var snygg oxå så hon fick sin välkomstpuss.
Grattis och lycka till!
#13 köpte en svart halstäcke stl. 95 ett svart med lila i kanterna är det det som du köpte? Det passar Dolly perfekt hon brukar med ha 95 men detta passade skit bra ! Ett tips köp det (A)
Lycka till med underverket Malin !! :DD

Tack allihopa!!
#17 Ja det blir det verkligen
Men förmodligen får Sixton gå lagserien och Dutchess lite dressyrtömkörning och så bara=)
#19 Japp det stämmer!
Idag har vi varit ute på en liten promenad! Dutchess är så himla framåt och hela tiden med=) Söting!
Så har jag släppt ihop henne och Sixton idag med! Å det var kul! Sixton galopperade och bockade som bara den! Dutchess är dessutom brunstig så behöver jag säga att Sixton tycker livet är underbart??

Stort grattis malin:D
Grattis till en söt pålle och lycka till med henne.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Hon är verkligen jättefin Malin. Och vilken man
…
Den där damen blir nog kul att jobba med.
Och du… Ideal hälsar till pinglan

Tackar! Jo jag ska försöka ta tag i å dela den där gigantiska manen nu någon dag! För den väger en hel del kan jag lova!!=)
Uuh! Hon hälsar tebax brunstig å glad som hon e