God morgon 9 December
God morgon
Här är de mörkt ute och regnet faller ner på taket hör jag. Vill ha snö och kallt nu så man kan få torra hagar- De har börjat bli lerigt i grindhålet och runt foderhäckarna. Men hästarna verkar glada ändå. De leker itne så där jätte mkt nu utan de bara äter och ätaer och blir runda och goa =). Idag blir de först jobbet. Sen ska jag försöka ta en borstkväll i stallet. Alla ska få bli av med tovor i manarna och bort med massa skägg som de lagt till med
. Rosa saknar sin fölunge och förstår väl inte alls vart hon tagit vägen. Juvret har börjat gå ner så de känns ganska trtggt.
Ha en bra dag alla

God Morgon från ett disigt Holland.
Om ett par timmar börjar hingstpremieringen. Alltid lika kul att se alla hingstarna.
Om intresse finns så kan jag återkomma under dagarna med lite resultat. En storlek per dag, så idag är det minihingstarna, i morgon kleine maat 87 - 92, på fredag midden maat 93-98 och på lördag grote maat 99 - 107.

God morgon
Här är det plusgrader och småregn, suck, inget vidare vinterväder precis.
Idag blir det lugnt, igen, lilltjejen är hemma idag, vi tabbade oss igår vid ett fikatillfälle här hemma, vi fick främmande och jag bakade en äppelpaj och gjorde lite vaniljsås, vad jag då inte tänkte mig för var ju att jag gjorde vaniljsåsen på vanlig mjölk och då vår lilltjeje är laktosintolerant så blev det ju inte så lyckat kan jag säga. Åh vad arg jag är på mig själv, nu har hon ont i magen och har haft hela natten, bara för min dumhet och tanklöshet, argh. Så, det blir att försöka få henne mage att fungera igen, suck.
ha det gott alla

Resultat är alltid välkommet!
Jag tror det regnar här också. Skall strax åka och släppa ut hästar och sedan jobba några timmar. Fördelen med att ha årsarbetstid är att man jobbar mindre så här års
.

Morrn!!!
Här är det mer höstlikt än vintrigt. Snart ska jag iväg till stallet o för fodring o utsläpp. Ska försöka få komma till vårdcentralen idag för nu har jag haft feber i 6 dagar o jätteont i halsen o hostar lungorna ur mig.
Har för övrigt inget planerat för dagen.
Ha en bra dag allihop!!!
God morgon och grattis på namnsdagen alla "Annor"!
Här regnar det också, efter en lång frukost så ska sonen och jag nu ta oss ut och mata hästarna. dom står och tigger under träden här och stirrar rakt in i vardagsrummet så det är väl bara att ta det som en pik och klä på sig och gå ut.
vilket eländigt väder!!!
Ha en bra dag allihopa!!!
Godmorgon,
Just nu så tvättar jag, så fort det är klart så ska jag åka till stallet en snabb sväng. Kanske att vi åker och tittar på huset vi är intresserade av :-)
Godmorgon !
Här är också mörkt, regnit och ruggit så trist, ledig i dag så först blir det att åka och fixa lite julklappar med mamma sen stallet där jag ska börja packa ihop sakerna inför pållans flytt.
#0 Åhh va spännande med resultat de ser vi fram emot.
#8 Spännande hoppas det blir hus köp av för er.
Ha en bra dag i detta "underbara" väder

God Middag!
Idag har jag beställt eltråd och allt annat som behövs för å få en komplett hage! Så ska jag snart åka och hämta stolpar på Granngården. Sen är det bara att börja bygga hagarna bakom stallet. Just nu får jag gå upp till Lasseberg med pållarna. Är väl kanske bara 200-300 m å gå men man blir ändå ganska bortskämd när hagen alltid har funnits utanför stalldörren typ:p Slippa traska med pållarna på cykelbanan varje dag med=)
Nu ska jag iaf gå å laga lite middag så jag kommer iväg sen!
Ha en fortsatt bra dag allihopa=)

God Middag!
Här är det grått och tråkigt, regnet hänger i luften! Ingen snö över huvud taget..
Kom nyss hem från stallet, idag har ja varit ute och tömkört Gracia igen. Det går framåt men hon är så grymt envis och passar det inte henne så visar hon det mer än gärna!
Kan förstå att hon tycker det är konstigt att vid 16års ålder behöva lära sej sånthär! Fast lite roligt är det nog oxå tror jag!
Nu bär det av för att träna med Arrak (hunden), är bara hemma och mellanlandar och ger honom lite mat! Efter det så blir det kanske ett kort besök hos mamma!
Får se hur långt man hinner innan det blir kolsvart!
Ha en trevlig dag!
godmiddag säger jag, en gråmulen dag och min födelsedag med 21 år lika gammal som min äldsta häst nu :P
ska ut och köra nu en runda med bjällor för på lördag e de luciaritt/körning med facklor mm på kvällen

#10 Grattis på din dag
God kväll.
Sitter på jobbet och vill att timmarna ska flyga förbi, i morgon väntar en efterlängtad kryssning! Ska bli skönt att komma iväg en stund, även om det bara är en 24-timmars.
Hoppas det fryser på snart, är så less på leran…!