Godmorgon 3/10
God morgon!
Sitter och väntar på veterinären som skulle komma 7.30 men fick ett akutfall och nu inte vet när hon dyker upp. Ska vaccinera ettåringarna och UL:a Fixy - håll nu tummarna hårt!

God Morgon!
Skall skicka barnen till skolan, sen skall jag fortsätta städa stallet. Det tar en himla tid när man har 5 st 7-veckor gamla kattungar som man inte kan låta bli att mysa med.
Godmorgon
Ska snart iväg till den första föreläsningen i en av mina nya kurser som biolog.
Har en massa fina blåmärken idag sens kendoträningen igår, vi tränade nämligen dô-hugg (hugg mot bålen på motståndarens högra sida) med rustning, så vi fick hugga på varandra. Men blåmärken är iaf trevligare än träningsvärk =)
God morgon!
#0. Åh, vad spännande! Håller tummarna att det blir en liten Fixybebis nästa år ;).
Här är det mulet och har regnat hela natten. Trist!

God morgon , har skickat iväg de 2 äldsta barnen och bara minstingen kvar som ska till dagis , ska jobba idag och jag hoppas att det är uppehåll hela dagen *ler*
Håller tummarna för att där är en liten fölis , Hanna.
#3 Jag tror tyvärr inte att så är fallet…

God morgon, denna gråa höstmorgon!
#0: Håller också tummarna för att det ligger ett litet fint skäckföl i Fixy! 
#2: Jag vet precis hur du känner dig - ibland har jag sådana blåmärken efter karaten att folk börjar titta lite snett på min sambo … 
God morgon!
Ännu en dag på jobb….inget annat spännande som händer idag :0/
#0 Håller tummarna för att Fixy är dräktig
Ibland gillar jag att ha fel 
Fixy ÄR dräktig! Det blir ett ganska sent föl eftersom hon krånglat rejält i år men huvudsaken är att hon mår bra och är dräktig trots allt! Jippie!!!

#8: Kanon! Grattis Hanna! 
Grattis Hanna, hoppas det blir en liten skäckig tjej!
Tack för alla "hållna tummar".
Det får vara precis vad det vill där inne i magen 
#8. GRATTIS, Hanna! Det var väl ändå för underbart att lilla Fixy är dräktig. Nu får Trixy ett litet syskon iaf 
GRATTIS Hanna! Hållar alla tummar och tår för att det går bra hela vägen nu!!
Amor vincit omnia 
Veterinären trodde inte att hon var dräktig, hon tyckte att hon var så pass långt gången att hon borde kunna känna med bara handen men kände alltså inget. Jag stod på mig och bad henne kika med ultraljudsappareten och tur var väl det!
Tyvärr har Epus lite problem med tänderna, eller rättare sagt han håller ju på att tappa sina sista mjölktänder/premolarer så vetten "ruckade" lite på tänderna för att de ska (förhoppningsvis) släppa lite fortare = ytterligare några veckors vila för honom 
#8 Grattis Hanna!! Kul!
#8 Grattis Hanna!
Tack tack. Nu har det här blivit en grattis-tråd istället för "dagens tråd"
Det var inte meningen…

#17. Det gör väl inget. Kul att det händer något roligt. Du hade väl tråkigheter förra veckan.
Grattis säger jag också då.

God eftermiddag!
Idag har det varit sömnigt och allmänt segt. I gårkväll åkte vi in till Stockholm för att en kompis skulle ha en spelning där med sitt band. Innan det var dags för det så hann vi med att titta på riksdagsbyggnaden och slottet samt prata med alla vakter som stod runt slottet. Musiken var inte direkt i min smak, men över förväntan ändå. Blev sent, men kul var det och kvällens festande har jag nog ställt in…
#0 Kul att Fixy är dräktig, håller tummarna för att allt går bra!