God morgon 10 Dec
God morgon
Här vekar de vara uppehålls väder. Hör inget som faller på taket i allafall. Har inte varit utanför dörren än :p. Men ska snart åka till jobbet och jobba mina timmar. Sen i eftermiddag/kväll hoppas jag kunna motionera en av hästarna. Igår hade jag pysseldag i stallet och redde ut manar och svansar och gosade med hela gänget. De var riktigt mysigt att gå där och mysa bland hästarna.
Hoppas alla får en bra dag
God morgon!
Här är det blötsnö så idag får hästarna ha täcke på sig, dom ser ut som två bakpotatis i hagen, jag ska försöka fota dom det ser ganska roligt ut. Jobbar eftermiddagen idag, sedan ska jag på julbord på jobbet (gott). Så det blir lite hästgöra på förmiddagen istället.
Ha en bra dag alla!

God morgon!!!
Här ser det ut o bli en skaplig dag helt vädermässigt. Idag har jag inget särskillt planerat, mer än o dra ny undertråd i lösdriftshagen.
Feber har jag fortfarande, en vecka nu, var på vårdcentralen igår o det visade sig att jag hade öroninflammation igen.
Nu ska jag köra mellangrabben till skolan i stan o sen ska jag till pållarna.
Ha en bra dag!!!
Godmorgon !
Här håller barnen på att äta frukost för att sedan gå till skolan.
Strax efter 9 kommer de och besiktar lägenheten då de ska göras om från hyres till bostadsrätt. Efter det bär det av upp till stallet för att ta ner mina saker och börja frakta dem till nya stallet.
Vi var där och inspekterade nya boxen och ridbanan igår. Stora hagar och trevligt folk så där hoppas jag vi ska trivas. Kunnigt häst folk som har stallet med och en sak som jag kan se som en av de viktigaste när man är inakorderad att ha kontrakt och det har de här känns tryggt och bra.
Ni får ha en riktigt bra dag

Här har det kommit lite snö på hala vägar.
Skolbussen kom förbi med fronten på trekvart och med öppen dörr. Förmodligen var det den som timmerbilen i en backe några km bort, krockat med, när gubben fick ta en omväg hem för att slippa stoppet.
Han mötte en ny buss på vägen hem så barnen fick nog vänta lite på en hel, fungerande buss idag.
Dessvärre har de lovat att det ska frysa på än mer på vägbanorna under morgonen-förmiddagen. 
Vi ska själva köra 6 mil på småvägar på fm men får väl se till att åka i god tid. Typiskt att vår egen bil är på reparation och vi lånar svärfars, som "bara" har vinterdäck…utan dubb.
Ta´t lugnt i trafiken idag!
heej =)
här är det mulet med regn i luften =/ hoppas det klarnar upp senare
VÅr hemsida : http://twilimarsvin.wix.com/twilights

God Morgon
Här är det precis som igår! Grått och tråkigt, ingen snö!
För min del bär det av till jobbet snart, blir en lång dag idag. Ska försöka hinna med att tömköra Gracia oxå, om det inte har hunnit bli mörkt innan ja är klar med allt annat!
Ha en trevlig dag!
Idag blir det inte mycket gjort. Ska bara ut till hästarna och titta till dem. Imorgon så är det tillbaks till jobbet!
Go förmidda!
Här har jag två barn hemma, båda förskyld med en hemsk hosta.
Det är 7-9 minus ute och jag gör bara det nödvändigaste idag känns det som, är själv fryssen.Solen försöker nå över trädtopparna så det kan bli riktigt fint .
Ha en bra dag alla!

God förmiddag!
Inatt kom det lite snö här igen! Härligt! Blir det iaf lite ljusare=)
Pållarna verkade tycka det var härligt med snön för dom sprang å busade i hagen ordentligt! Kul!
Håller på å bygger klart de sista boxarna i stallet idag med! En box kvar och så sadelkammaren med. Har satt upp skivor i halva ungefär så det är inte såå mycket kvar! Hoppas att eltråden kommer hem idag med så kanske man kan börja stängsla imorn om de går å få ner några stolpar
Men är inte så fruset än så det går säkert å trycka ner dem med lastmaskin eller så
Nähä nu är det dags å dra tebax te stallet å fortsätta bygga! Lunchrasten slut=)
Ha de gott!