Vinterbilder!

härliga bilder

#6 Snö i Katrineholm! Brrr, då är vintern inte långt borta… Fin bild med fuxarna som springer, manar som fladdrar åt alla håll!!!

härliga bilder alla 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#3 Vilket täcker är det du har? Underbara bilder!

Tackar:)
#12 Det är från Hansbo med 150 grams fyllning!

#14 & 15 , sötnosar ;) har den första blåa ögon ? :O ovanligt på shettisar i sådana fall va ? :P
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

#17 riktigt häftigt ;)
Jenny

Oj vilka fina bilder ni har tagit allihop. Tack för att ni delar med er!

Jätte-mysiga vinter bilder ! Skulle önska att det var sånt väder hela tiden nu så att man slapp all lera som verkligen letar sig in överallt.
#19 Kul att det är fler än jag som använder cykeln till att motionera småponnyerna med. Nu har grannarna hemma vant sig men i början när vi kom så var det många ''roliga'' kommentarer om ''vilken ras det var på hunden'' ? Vilken humor en del har ! I vilket fall som helst så älskar Zorro när vi tar en långtur med cykeln och han får gå på i sitt eget tempo.

#21 Ja det är smidigt! Här hemma cyklar vi med alla shettisarna och det är jättebra motion=)
Å leran som är nu! Ja fy så tråkigt det är=( Jag har precis flyttat hem Dutchess och Sixton så här är det ingen lera i hagarna och så iaf då dom ligger lite högre upp. Så det är skönt!
#25 härliga bilder på boysen
Förresten, VAD blev Ditt beslut?
#28 Vad mycket snö!! 
Delad glädje är dubbel glädje :)

#28 Härliga bilder,vad avundsjuk jag blir på all denna härliga snö.

Vilka mysiga bilder! Själv har jag inga från i år. hästarna springer å busar som tokar, men tydligen bara när jag är i skolan :/ Pysen tycker däremot det är mycket mysigare att gå in i storhästarnas boxar och rulla sig i värmen ^^, de härliga vinterturerna (trots isen som bara tilllåter skritt) är inte lika omtyckta hos honom ^^,

Vilket ''äktenskapstycke'' dom har, Malin ! Funderat på att köra par ? Verkligen söööööta.

#43 Haha ja visst har dom=) Hon är ju 93 cm och Sixton 101 så ja vet inte än! Men framöver kan det nog bli ett par om jag bara hittar min fux med lika bred bläs som Sixton