Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 895 ggr
Ulla L
0

Hemsidan äntligen uppdaterad

Det finns kanske några som tittar då och då på Rosengårds hemsida. Den har ju legat nere flera månader av olika orsaker. Vill bara meddela att den i alla fall fått ny indexbild och lite dagboksanteckningar idag,

Välkommen du som tittar in - hälsar Ulla.

Annipanni
0

Vad roligt! Jag tittar gärna in igen!

Är ägare till Indra som är undan Rosengårds Ida.

Roligt med alla bilder ni har, blev så glad när jag hittade Indras mormor på bild. Jättefin var hon!

Ulla L
0

"Annipanni," vad roligt att du hörde av dig! Jag skulle gärna vilja se ett kort av Indra om du har något att maila eller lägga in här på forumet?

Hälsningar Ulla

Annipanni
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På min "sida" här på forumet har jag ett fotoalbum, där finns bilder på Indra. (visar även en bild här, tagen på uts. i nossebro i år, fick 39p)

Om du vill får du gärna berätta lite om Ida.

mvh Annika

Ulla L
0

Jag skulle gärna berätta om Ida, men vi sålde henne som unghäst till en familj söder om Göteborg och vad jag vet är att de sålde henne till en familj i Kungälvstrakten efter ett par år.

Vi hade tänkt behålla henne själva, men vi hade stallet fullt och behövde sälja ett par. Köparna var blixt förälskade i henne och efter ihärdig övertalning gick vi med på att låta henne flytta till dem tillsammans med Beata.

Hon var (är?) en riktig liten prinsessa, väldigt lugn och inteligent och lätthanterad, och jag ångrade många gånger att vi sålde henne.

Inte mycket du fick reda på tyvärr. Jag ska se om jag kan hitta något kort på henne i alla fall.

Ulla L
0

Tittade in på ditt album. Vad fin Indra är, och duktig! De andra också, men hjärtat klappar ju lite extra för "barnbarnet"!

Annipanni
0

Tack för info. om Ida. Kan säga att Indra också är en liten prinsessa! även lättlärd och Charmig! Jag köpte ju Indra från uppfödarna så jag har träffat Ida, har även fått bild på henne och när Indra var föl.

Har också hört att de sålt Ida men inte vart. Jag bor ju själv strax utanför Kungälv så det hade ju varit roligt att veta var hon finns.