Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 532 ggr
zettan
0

God morgon 12 December

God morgon på er

Här ligger de snö på marken. De ser så mysigt ut. Hästarna var på lite bushumör i snön igår och de var kul att se hur dom lekte. Fast Ovita stod och åt och kolla på ;) Hon äter sig i form hon ;)
Skönt att helgen börjar snart. Längtar efter helgen. På Lördag blir de nog göteborg och Söndag blir de nog lite stallsysslor och hästskötsel. Men har inte bestämt mig om Göteborg än. Hade velat åka och hälsa på mina unghästar också. Ja ja Söndagen finns ju också

Ha de riktigt gött alla

Anna-Karin
0

God morgon på er!

Idag kommer min nya häst… äntligen… skall bli spännande att se henne "live". Jag hoppas timmarna går fort tills vi skall åka och hämta henne i eftermiddag. Kvällen kommer väl tillbringas svävande på moln antar jag… det blev en stor julklapp med fyra benFlört.

Ha en bra dag ni andra och ta det lugnt i trafiken.

QuickStep
0

Godmorgon

Ida är det luciafira på dotters dagis och jag fyller 25! rolig dag idag..
shettisen är snart bra i sitt knä och längtar ut i stor hage nu.

ha d bra alla!

Mija
0

God morgon !

#1 Vad spännande, kan tänka mig att väntan är olidlig just nu.

#2 Grattis på födelsedagen hoppas du får en bra dag…

Här ligger snön på marken och det är faktiskt riktigt mysigt, det blåser inte ens här på slätten vilket det annars brukar göra för det mesta.

Ha en bra dag alla

[Billan]
0

Här vräker snön ner, ett fruktanvärt väglag då ja åkte hem från jobbet nu på morgonen. Tanken var att åka till vet. och besikta en häst, men det blir nog inget av. Får antagligen skjuta fram leveransen några dagar om det nu inte ger sig till em.

VeronicaP
0

God morgon . här snöar det också och det ser riktigt fint ut , men det lär väl försvinna igen , det brukar ju vara så här nere.

Ska till dagis sen i eftermiddag och på lusse firande, sonen är ju eg ledig idag men vi ska åka dit ändå han vill ju också vara med.

#2Grattis

polgara
0

Morsning!!!

Idag snöar det här o jag har inget planerat för dagen, mer än o fixa stallet. Ska bara ta det lungt o stillsamt idag

En lugn o fin fredag mao.

Ha det bra!!!

Midlingur
0

God middag!

Har suttit i telefon med kommunen, utan att ha blivit något klokare. På måndag så får vi veta om hästar är tillåtna på tomten till huset vi är intresserade av. Imorgon är det besiktning, mycket spännande! Kan det vara vårt blivande hem……? :)

Ahnna
0

God lunch!

Här snöar det, som vanligt. Har fortfarande massor med snö överallt, trots regn och blåst de senaste dagarna. Slaskigt värre…

Tänkte ge mig ut och rida en sväng, samt försöka fota fölen lite så man kan uppdatera hemsidan. Men hur kul blir det med plaskvåta hästar på varenda bild?

Har kommit på att man blir vädligt mätt av lussebullar, i alla fall om man äter många samtidigt… Oskyldig

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se