Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 442 ggr
Annette
0

God Morgon 5 oktober

Hej på er!

Idag är det fullbokat. Jobb, hästar, ridskola. Idag jobbar jag så nära att jag kan gå hem på lunchen, skönt.

Sasser
0

Godmorgon!

Har precis kommit hem från jobbet…. Skall nu väcka barnen, få iväg dom till skola & dagmamma för att sen kanske få sova en stund. Det känns som att det behövs då natten har varit förjä…g.

[Anna-N]
0

God Morgon!

Grått och trist denna mörka torsdagsmorgon. Usch, vad tråkigt det är med regn. Ska fortsätta snickra trästaket idag, om det är uppehåll vill säga….Flört

ZABA
0

God morgon!

Jämngrått, blött och mörkt i Stockholm. Urtråkigt. Idag kan jag lägga upp jobbet lite som jag vill vilket är skönt. Ska flytta några hästar mellan olika hagar idag och börja planera lite smått för avskiljning av föl. Har bjudit in grannen (hovslagaren) på lunch idag och efter det är det dags för en tur med hästlastbilen. Måste köra lite med den en gång före det är dags för besiktning nästa vecka. Nu var det så länge sedan jag körde den så jag nästan glömt bort hur alla knappar och spakar fungerar. Den har stått på verkstaden mest hela sommaren för att byggas om invändigt. Jag tycker det är såå nervöst med besiktningar för man riktigt ser hur pengarna för diverse lagningar fladdrar iväg. Jag börjar hålla tummarna redan nu för att det ska gå bra.

VeronicaP
0

Morrn morrn  jobb idag med och idag hade jag tänkt att jag skulle sitta i vagnen bakom Isak , han är så duktig ochdet är kul att köra in så goa hästar *ler*.

Sen ska jag ha fölbesiktning på de resterande föl som jag inte har hunnit visa i år , det är Morgan som ska göra det.

Anette
0

Godmorgon! Måste göra ett "röj" inne idag…. Men sen ska jag ut och ägna dagen åt "di sma"..Glad Här ser ut att bli sol idag!!

RebeckaSvensson
0

God morgon!

En lång dag i skolan väntar, ända till halv 5. Ikväll är det fest inne i stan inplanerat :-)

Charlotte-J
0

Hoppas få hem Fireball idag då han skulle kommit hem i lördags och sen i tisdags men dom som skulle kört ner honom har fått förhinder. Så idag är det bestämt att han ska komma och det hoppas jag att han gör, jag saknar honom.

Förövrigt ska Malin komma idag och pyssla med pållarna och sen är det ridskola för Elsa i eftermiddag.

Idag har jag riktigt ont i käkbenet efter gårdagens tandläkarbesök.

Amor vincit omnia Kyss

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

Halvsoligt i Malmö….fast lite höst i luften.

Dagen kanstras av jobb, sen ska det städas när jag kommer hem & tvättas..Ledsen

Sofia_Schultz
0

Idag har jag haft religionsredovisning, religionsprov och nu sitter jag och skriver svenskaarbete som saka vara klart innan 15.10. BLÄ! Men ikväll ska jag rida lektion iaf, så lite hästar blir det! :)

Hanna-D
0

God kväll!

Har haft lönesamtal på jobbet i dag. Undrar just hur mkt mer det kommer att bli i lönekuvertet…

#9 Hälsa Chubbe!