Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett14-utrustning
Läst 922 ggr
SHV-Pysen
0

Ny selguide på nätet!

Jag tyckte vi kunde behöva en selguide så att man inte behövde leta efter en ny sele eller vagn förgäves hur länge som helst, så därför gjorde jag en! Jga har inte kommit så längt ännu, bara hunnit göra några länkar ikväll, men ni kan väl titta in så får ni säga vad ni tycker!

Bidra gärna lite med länkar, kommentarer osv till sidan! Jag har ju inte skrivit upp allt ännu, men det kanske dyker upp en och annan länk man inte visste om ^^,

selguide

Midlingur
0

Varför är det bara billiga saker där?

Nitro
0

#1 Jag skulle tro att hon lägger in billigast först, och lägger till dyrare och dyrare saker. Det står att hon bara lagt in några länkar än så länge.

SHV-Pysen
0

#2 precis! Nu har jag lagt in lite fler, dyrare selar och fyllt på de billiga. Ska ta itu med vagnarna och fylla på sellagret senare idag.

Men nu ska jag ut och köra häst! Tungan ute

IdaT
0

Jag skulle gärna se ett namn på varje sele du pratar om, och kanske en kortare besrivning som vad som ingår.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

SHV-Pysen
0

#4 jo, jag tänkte göra det först, men jag ville samla ihop alla länkar innan. Sedan är det främst meningen att man ska kunna hitta sidor där selarna finns. Om du tex ska hitta en ny sele till din minishettis och har en begränsad budget på 4000 så kan du gå dit och se vart dessa finns, sen finns det beskrivning på respektive webshop.

Jag skriver ju iaf om det är kompletta elr inte och om det finns maratonsele osv, ifall man letar efter sådant.

Men det kanske utvecklas lite i framtiden ^^,

Skicka gärna kommentarer om era nya/gamla/bekantingars selar/vagnar till mig (spelar ingen roll vilken väg, bara det når fram ^^, ) skriv om ni var/är nöjd eller inte (varför), om den var prisvärd och vart ni köpt den, (ifall den sidan inte finns med). Jag behöver så mycket kommentarer som möjligt och så mycket länkar som möjligt!

Midlingur
0

www.selar.se har selar i alla prisklasser.

sonja
0

Vilken bra idé!!!

SHV-Pysen
0

Nu har fyllt på med parselar, och även lagt till selar.se!