God morgon 20 December
God morgon på er alla
Här har man varit i stallet och släppt ut hästarna och gett dom sin frukost. Stallet är klart och idag får hästarna en vilodag från mig. Hästarna mår bra och runda =)
Ska strax åka in till stan och kolla på kläder och skor. För i kväll ska vi på fest med jobbet. Vi ska till Jultorps ranch. De ska bli riktigt roligt.
Hoppas alla får en bra dag

Här blir inget gjort, för jag bara leker med Photoshop
.
Men det är väl bäst att sätta lite fart så jag kommer iväg och handlar julmaten
.
Ha en bra dag!
God morgon!
Idag skulle vi släppa ut hästarna i den stora hagen, jo vad händer lilla Alfred går rakt under stängslet jag har 3 trådar överallt men han kröp bara under och sprang till den lilla
. Han tyckte väl att den var förstor. Så nu går alla i den lilla igen. Idag blir det en lugn dag för jag är inte riktigt kry.
God förmiddag !
Här ska man snart till stallet, ska flyta släpet till nya stallet , vår bil med dragkrok va utlånad när vi flyttade o då stallen är nära varandra gick det bra att leda över , men släpet är inte lika lätt att leda över. Sen blir det lite motionering av pålle. Skulle behöva köpa lite julklappar me.
Ha en riktigt bra dag
God förmiddag,
Fick ett jobbigt samtal så fort jag vaknade. Stallägarens ena häst fick skjutas inatt. Varför? Han slet sig och sprang in i massa bråte som låg på gården och bröt benet någonstans vid hasen. Usch, jag gillar inte när sånt här händer :-( Blir alltid rädd att det ska vara mina ponnys nästa gång.
Ska iväg och jobba vid 14.

God middag.
Idag har jag tänkt släppa in hingstfölen i hingsthagen de har nu varit utan sina mammor i en vecka och allt har varit lugnt och skönt,
Blev lite sovmorgon idag då jag var ute på stan i nattt och kom hem vid halv 4 tiden och i säng nån timme senare *ler*
Jag har även ont i halsen idag och ingen röst i stort sett så det blir till att ta det lugnt för övrigt och jag som alltid har hört att lite *dricka* tar död på förkylningar , stämmer inte här , det har blivit värre i stället 

God Middag!
#4 Usch va hemskt
Igår var jag och en kompis i Kalmar å handlade lite! Eller ah.. Ganska mkt kanske man ska säga
Köpte bland annat en pilatesboll te pållarna som dom nu har i hagen! Så idag när jag släppte ut dem var ja ute i hagen å sparkade boll med dem! Å 4 av dem va livrädda å sprang för livet! Mina 2 va inte så rädda. Men Sixton sprang runt å bockad å sparkade som en annan galning=) Å sparkade även på bollen ett par ggr! Så vi får väl se om resten vågar sig fram nån gång under dagen kanske=)
Nu håller jag på å städar här hemma! Känns som att ja inte gör annat än å städar.. Men fint blir det ju iaf=)
Bäst å fortsätta! Ska bli en runda med Dutchess sen! Håller på å skritta igång henne!
Ha de bra allihopa!

Go kväll!
Hämtade in mina pållar i eftermiddags och döm om min förvåning när James Jr plötsligt ändrat färg…. han är verkligen annorlunda i färgen, skäck med sk "mushroom" i fläckarna. De är visserligen lite "lerfärgade" men nu var hela ponnyn brun…. . Jag har verkligen aldrig sett något såå smutsigt. Det var helt enkelt inget att göra åt…. Dottern tyckte att han borde bada, men till vilken nytta. Längtar verkligen efter snö och kyla så att hästarna går att känna igen.