God Morgon 6 oktober
Äntligen fredag!!!! Vad jag gillar helger, särskilt när man har något trevligt framför sig.
Innan det går att ta helg måste jag väl förstås jobba lite. Praktikanten slutar idag så hon skall bjuda på något gott, mums.

Ja äntligen fredag! det verkar rätt lugnt på jobbet idag (peppar peppar).
Till helgen blir det tävling på lördag! En ny tävlingsform som heter "Traditional driving" plus precision. det ska bli superkul och se hur man klarar sig där :) Frosty kommer garanterat tycka det blir skitkul och få komma ut och resa!

Morrn här regnar det och är gråmulet. Var klart bättre väder i går, visade ju mitt russ i går på fölbesiktning och han fick 41 poäng , så det var kul, visade även Baloo och det gick som jag trodde ungefär då vi kallar han *kötbullen* så fick han ju inte så där suberbra poäng men det hade jag inte väntat mig heller eftersom hans tjocklek gör att han ser lite kompaktut, plus att han breddar bak *S* men bra träning var det.
I morrn ska vi också tävla i Östanåkra Med My och Dee.
God morgon!
En vanlig dag på jobb…men med fredags-fika..å de uppskattas alltid.
Det blir en lugn helg…ska laga god mat ikväll och mysa framför TV´n, ..ser fram emot att kunna få lite sovmorgon i morgon.
#1 Lycka till på tävlingen!

Morning alla!
Här är det halvmulet men uppehåll. Dock har de "lovat" regn och blåst under helgen…
Slyarbete väntar om inte min påbörjade förkylning slår till på riktigt allvar…är såsig i kroppen idag.
Även en av småtöserna i hagen har varit lite snorig och hängig i dag men på bättringsvägen.
Det gick ju så fruktansvärt fort från sommarvarma nätter till höstnätter. Inte undra på om de blir förkylda, krabaterna.

God morgon!! Här i Uddevalla är det riktigt höstrusk idag med regn o blåst…. Jaja, det är väl som det ska så här års men sååå himla trist…. Får väl tända några ljus i mörkret o mysa till det lite…
Morrn!
Jag är seg och orkar inte riktigt klä på mig och gå till jobbet, tur att man kan bestämma själv när man vill jobba. ;) Jobbade übereffektivt igår så då kan jag gott ta det lugnt idag. Alla andra är borta idag också, och det är trist att sitta själv på kontoret.
Roar mig med att sticka istället! :D Den här blev klar igår! Nu gäller det bara att få till nummer två, så jag inte behöver frysa om ena foten i vinter. ;)
Skickar en förmiddagshälsning från Malmö som är regnigt,blött och blååååsigt, en riktig höstdag alltså
!

God förmiddag! Här är det rätt fint väder, en härlig höstdag. Jag har varit ut och promenerat med hundarna och tränat lite lydnad. Jag ska tävla elitlydnad både lördag och söndag. Ska blir jättekul. Har tittat till hästarna och dom mår som prinsar ute i höstsolen. Dom sover just nu middag och ser för härliga ut. Ha en skön dag och en trevlig helg alla! 
God förmiddag!
Har precis varit ute i hagarna och kikat till de små liven. Unghingstarna (+Epus) låg helt utslagna i en hög i solen
Själv måste jag städa och ta itu med en del pappersjobb och betala räkningar. Urk.

#9 Och givetvis hade du kameran med o förevigade de utslagna sollaparna? Som vi får se…? 
/Cattis
.:. www.shetlandsponny.com .:.

Sol, vad är det?
Har just harvat en grusgång och blev dyblöt. Är bara hemma för att byta till torra kläder innan jag åker till nästa ställe och jobbar. Inomhus.
#10 Nej självklart inte. Det såg faktiskt ganska kul ut, det är ju höga träd runt hagen som skuggar stora delar av vallen de var på. De låg i en "solfläck" mitt i hagen.

God middag!
Kalle Anka, Traktor Power och Land har kommit idag, så det finns mkt att läsa. Med andra ord så blir det inte så mkt pluggande idag heller… Får se om det blir fest ikväll, jag vill iaf men de andra verkade trögare tyvärr.
god dag. Själv ska jag snart åka hem från jobb. Har hittat ännu fler täcken som jag vill ha, dock inte i shettis strl som tur är
har ju en inflyttad kattunge som ska vårdas under dagen och kvällen, hoppas den blir bättre.
Sol??? här är det höst på riktigt brrrr så kallt, regn, blåst och allmänt mörkt
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se