Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 630 ggr
zettan
0

God morgon 22 December

God morgon

Här blåser och regnar de. Inget höjdar väder alls tyvärr. Ska jobba idag men i morgon har jag tagit ledig. Så får man julen ledigt. Sen ska jag jobba övriga mellandagar.  Känns rätt okej faktiskt. Sparar några semesterdagar inför premieringen i April. Har ju lovat bort mig då alla redan Tungan ute. De är bara 2 dagar kvar till jul och jag har ingen julstämmning alls. De känns lite trist.
Hästarna mår bra tänkte börja köra Rosa i jul igen. Så får vi se hur den nya vagnen fungerar.

Ha en bra dag alla

[Croneld]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon! Ja nu är det bara två dagar fram till jul och hos mig lyser snön med sin frånvara. Vi som hade så mycket för ett par veckor sedan så jag inte ens kom till jobbet. Lite nostalgi hör till julen med gnistrande snö, spark och julaftonsritt i snön…

En bild på Manda från igår, alltid intresserad av vad vi kan tänkas komma med..

Charlotte-Aveback
0

God morgon!

Idag styr vi kosan söderut för att fira julen i Skåne med mina föräldrar, bröder och deras barn. Skall bli en stor, härlig familjejul!

Ta det nu riktigt lugnt på vägarna och ha en skön och avkopplande julledighet allihop.

polgara
0

God morgon!!!

Ingen julsämning här alls, grått, mulet o väldigt blåsigt. Har inte köpt en enda julklapp än, kanske är på tiden o göra det. Åker ner till Ullared imorron så får vi se om man hittar nått kul där.

Hästarna mår bra o Greace´s fång verkar gå åt rätt håll, hon är pigg o glad iaf.

Nu ska jag iaf gå o lägga mig för jag har jobbat i natt, är nu ledig 2 veckor (passar perfekt nu med tanke på jul o nyårshelgerna), har jobbar jul o nyår flera år i rad.

Ha en trevlig dag allihop!!!

SaraDoos
0

Hejhej!

Ingen julstämning här heller. Blåser och är fortfarande alldeles kolsvart ute *blä*. Igår var det vår-väder, soligt och 9+! Var ute och tömkörde Salsa en lång runda. Jätteskönt, och duktig var hon med :) Jobbar hela dagen idag, ska hämta en beställd julklapp efter jobb, sen blir det en snabbis till stallet och pussa på tjejerna.

Milla
0

Hej!
Nä i skåne är det bara blåst och regn bläää så någon vit jul blir det inte, inte på marken i alla fall.

Idag ska sista klappen ordnas sen är vi helt klara. Helt otroligt att vi är klara redan annars brukar vi vara en av dom som far runt som skållade skinn den 23:e

Idag ska vi också inhandla ljus till julgranen för vi kan inte hitta dom gamla någonstans, mycket underligt är det för jag vet att dom ska finnas…………….

Ha en skön dag idag.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

Hej hej

Här blåser det som attan men solen är framme i allafall. Ingen julstämning här heller fast jag brukar väl inte få den heller ;-)

Vi har väl någon julkapp kvar till mina föräldrar bla och om jag ska ta och köpa något till den där andra hälften kanske.

Själv är jag ju fortfarande inte bra, familjen njuter iof för jag orkar ju inte prata så mycket , men inge kul att vara dålig nu .

#1 Lilla goa Manda.

Lauth
0

God förmiddag!

I karlstad skiner solen för fulla muggar. Ingen julstämning i vädret kanske, men jag är fast i julträsket i alla fall Oskyldig

Här är det risgrynsgröt på morgonen, paketinslagning och julmusik på hög volym..

Men det bästa av allt är nog att min julklappsponny står i hagen sen ett dygn tillbaka.. Någon dag för tidig men vad gör väl det Flört

Mmia
0

#7 Har du köpt dig en egen julklappsponny och vad är det för någon ?

ThiffannyJ
0

#7 Grattis till nya ponnyn! Får man veta vad det är fär någon? Skrattande

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

ThiffannyJ
0

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

maggan
0

Nej fy! Vidrigt!

Lauth
0

#8 + 9

Jepp, en "liten" present till mig. Ett brunblack sto som inte är visad tidigare. En lång serie med slumpmässiga händelser gjorde att hon fick flytta till mig.

carsbo
0

hej allihop =D jag e så nervös för att imorrn e det julafton =D undrar vad jag får för något…=P här är det liiiite snö på marken och det är jättehalt =P men det är kallt ute nu och lite målningt….har man stor tur så kanske det är någon cm snö imorrn =D kram på er allihoop

VÅr hemsida :  http://twilimarsvin.wix.com/twilights