Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 881 ggr
Hanna-D
0

God morgon 2008-12-25

God morgon

Juldagsmorgon… Hoppas ni alla hade en bra julafton, det hade vi, fina julklappar och god mat med familjen.

Ta det lugnt idag, det var riktigt halt här runt Arlanda.

ingrid
0

God morgon

Lite trött från gårdagen, som var så där bra som bara jul kan vara. Idag fortsätter firandet. Troligtvis avslutas dagen med utgång, kul att se alla andra hemvändare vid jul.

Ha en fortsatt trevlig jul

balotte
0

God morgon!

Vi hade en riktigt mysig jul med god mat och en underbar promenad med SNÖÖÖGlad. Otrolig va. Och många fina julklappar. Hästarna njöt när dom kom ut i hagen idag alla la sej ner i snön och rullade sej, det var nog deras bästa julklapp. Idag blir det en kör runda med lilla Alfred och de andra få bli följehästar. Annars en lugn dag. Imorgon bär det av till Karlskrona.

Ha en fortsatt trevlig julhelg!

Milla
0

God förmiddag!"
Idag blir det inte mycket gjort i Saxtorp. Det enda jag vet att jag ska göra är att jaga rätt på ett apotek så jag kan handla nässpray och pandodil. Super enkelt när allt är stängt Rynkar på näsan

Julen var jättemysig med god mat och fina klappar precis som det ska vara.

Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig julhelg!

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annelie-P
0

Godmorgon

Var ut och fotade rimfrostiga hästar i solen nyss, vackert. Annars går vi igenom gårdagens julklappsskörd och provar det mesta; pärlor, fiaspel, ritblock mm. Som tur är fortsätter firandet idag, fast hos mina föräldrar. Mera paket!

[Croneld]
0

God morgon! Här har vi en frostig vacker juldagsmorgon. Mina små ponnys står nyborstade och fina i hagen. Bara någon dag till så är jag nog kvitt min hemska förkylning. Sen ska vagnen fram och så ska jag köra lite nu på lovet. Hade tänkt att sätta igång två stycken nu när vi väntar ljusare tider.

Ha en trevlig juldag!

Midlingur
0

God förmiddag!

Idag så ska jag plocka undan lite i lägenheten, sedan så ska jag ner till mina föräldrar och fira jul.

Hoppas att alla får en bra dag!

VeronicaP
0

God middag får jag väl säga.

Här är det sol och fint väder.

Julen var lugn och skön och jag fick ju faktiskt någon julkapp också .

#3 Verka som du har  fått samma som mig Millan ju , jag har näspray hemma som tur är , mitt har ju suttit i en vecka snart jag kan ju i allafall prata någorlunda nu , men det andra verka vara segt att bli av med. Krya på dig

AnnaLundin
0

Här i Småland har vi haft en härlig julafton.

Mot alla odds så fick vi faktiskt en vit jul, det började falla några enstaka flingor på morgonen och senare snöade det lite ordentligt (nåja), så vi har i alla fall fått ett vitt snötäcke på 2-3 cm… Temperaturen ligger strax under nollan.

Idag ska vi röja undan det vi av lathet lät vara kvar igår - julklappspapper etc. Maken och barnen är på väg till återvinningsstationen med första lasset nu, men det blir nog en runda till sen. (vi köpte nytt matbord + stolar häromdagen så det kommer ju en del pappersförpackningar även från detta)

Och pållarna ska få ännu mer nytt spån idag, vi fick hem årets lastbilslass med spån i tisdags, men hann bara spåna litegrann nytt igår.

Malungstjej
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här i Dalarna (Malung) hade vi en supermysig julafton med mkt god mat samt en tomte som kom med många paket till barnen. Linn var så "uppspelt" på tomten att hon trodde blint på att det var en riktig sådan, våran hund molly däremot luktade sej till vem "tomtemor" var Oskyldig

Idag har vi - 13,5 * & solen var framme en liten stund med andra ord en mkt vacker juldag.

Strax bär det av till min kära pappa för att fira jul med honom samt äta en bit mat "igen" törs inte tänka på vad vågen ska visa efter allt detta ätande denn jul Skrikandes

Önskar er alla en fortsatt bra & skön jul, var rädda om varann.

Annette
0

Detta är årets bästa dag Glad, ett helt år kvar till nästa julafton Flört.

Jag har haft sovmorgon. Har just tittat klart på Emil i Lönneberga. Resten av dagen skall fortsätta i slapphetens tecken.