Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 465 ggr
[Anna-N]
0

God Morgon 7 Oktober!

Vilket väder! Inatt har det regnat och dessutom blåst så det piskat mot rutorna! Gissa om jag tyckte synd om mina hästar där ute.

Ska precis in och besikta bilen nu på morgonen, köpa torv och sen ska det småpysslas med staket m.m här hemma.
Den här dagen går nog förbi den också.

Trevlig lördag och god morgon, allihop! Glad

VeronicaP
0

God Morgon ja här har det regnat också hela natten (tror jag) , jag hoppas det blir uppehåll då vi ska till Östanåkra och tävla idag och de har inte värdens bästa publikpats och sådant ingen läktare med tak hm …

Ellinor Johansson
0

I Sörmland har det regnat hela natten och fortsätter ännu. Inget väder som lockar till någon uteaktivitet.

thira
0

Här med bara regnar det……men mina pållar har varit inne i nattGlad. Åtminstone fölen uppskattar att få sträcka ut sig och sova torrt!

Unni
0

Hestene våre har også sovet tørt, men ute!Glad Det er 10 grader og vind.

Yazmine
0

I småland har det regnat också.Ska in till vimmerby och hemta hem min nya sele och det blir nog en runda på marknaden som är i stan i dag också.Ska faktiskt fixa staket i dag med i vinterhagen så jag hoppas att det inte kommer att regna så mycket i dag Skrattande

Mannas
0

Här skiner solen,det har den inte gjort här här på länge.Blir en tung dag i dag,ska på min bästa kompis brors begravning.

Burken
0

I Malmö är det en repris på gårdagen, alltså inget som lockar till aktivitet utomhus, fortsätter med min bok: När blodsbanden brister av Hanna Svensson. Ha en forsatt bra dag Flört!

Sehvrin
0

God morgon

Här är vädret grått, men för tillfället regnar det inte. Idag ska jag på shinaifixardag med kendo-klubben och jag ska köpa en egen shinai Glad 

(shinai = bambusvärd)

//Johanna, medarbetare på miljö.ifokus, svensknatur.ifokus och studier.ifokus

RebeckaSvensson
0

God morgon!

Grått och tråkigt väder idag. Regnat hela natten i Uppsala och det var inget höjdarväder att cykla vilse i. Aningen seg idag men tyvärr fick jag inte sova längre då en kompis som hälsade på skulle med tåget. Får nog sova en stund i eftermiddag så jag är pigg ikväll när det är dags för nästa fest.

Milla
0

ja i Landskrona är det då inget höjdar väder i heller. Blåser rejält, riktigt kallt och regn lite då och då. Jag blir inne idag och städar huset bläääää.

Vaknade inatt och funderade på om jag skulle gå ut och ta in mina små hästar, tyckte så synd om dom, men dom fick bli kvar ute……..Det är snart dags att stalla in dom känner jag

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Cattis
0

God förmiddag! Regn, regn o regn. Fast just nu lite uppehåll… Skall nu åka till stallet och fixa lite av det jag inte hann igår. Drog eltrådar i mörkret i går kväll, så jag bör nog kontrollera att jag gjort det rätt nu när det är dagsljus. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

maggan
0

#11  ring mig då!

Cattis
0

#12 Ringa? Varför då, jag säger ju nu att jag åker Räcka ut tungan

Så hoppa i stövlarna och åk. Jag åker om en si så där 30 minuter. Skall förbi affären o "hämta" cigg bara på vägen.
Ta med skruvdragaren… Oskyldig

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

jullan
0

Lyckad dag på eskilstuna…. Ja trots regnet så sprack det upp fram på em så det blev en härlig tur på travbanaan….

Tigrou
0

God Natt!!

maggan
0

god natt