Godmorgon 27/12 2008
Tja, godmorgon helt enkelt. 
lurvponnyn.vimeddjur.se
God morgon!
Här är det grått idag min dotter och hennes kompis ska för första gången gå på stan och shoppa själva idag det blir roligt och se vad hon kommer hem med. Idag kommer höleverans, jag tror att mitt hö har fått ben
. Måste börja hålla koll på det. Det försvinner för fort. Det är ju jag som fodra t o m min dotter reargera på att det försvinner. Idag ska jag ta det lugnt och njuta av min ensamhet gubben jobbar och Alma shoppar.
Ha en bra dag alla!

God morgon
Här har man vaknat med feber idag. Jäkla skit. Men hoppas man orkar hålla sig på benen ett par timmar. Vi får snart lunch gäster. Sen väntar stallet i eftermiddag. Hoppas kunna köra Rosa en runda. Sen ska Lee tränas i skaklarna. Har börjat om från skratsch på henne och hanterar henne numera som en 2,5 åring som aldrig sett vagn förut. Så ska vi ta de riktigt lugnt och förhoppningen är att hon ska haft vagnen på sig innan hon skickas på betäckning i början på Maj. Sen har jag ju en annnan liten dam som ska börja tränsvänjas och selvänjas. Får vi se om de går att köra in henne. Så nu känns det som om jag har fullt med projekt sånt som jag gillar.
Ha en bra dag alla
God förmiddag!
Jag är ff gräsänka. Men imorgon kommer dom hem. Jag kan säga att jag har haft det skönt i min ensamhet:). Hästarna har fått extra mkt tid. Är in och ska äta frukost för att åter bege mig till stallet. Här har vi ca -6 grader ute.
Ha en bra dag alla! #2 Krya på dig!

God förmiddag!!!
Här är stallsysslor o allt klart, bara lata mig resten av dagen.
Ska äta lite frukost o sen bänka mig i soffan o titta på någon av filmerna jag fick av tomten
Ha en trevlig lördag allihop!!!
god eftermiddag! :)
medan ni har det mysig med era hästar så får jag vänta två dagar till innan jag kommer hem och kan fara till stallet.
saknar alla våra hästar. :(
här nere på österlen är det grått, kallt och dimma. inget roligt väder. men å andra sidan besöker man ju sin farmor som man inte ser allt för ofta :)
hoppas ni har det bra alla i vårat avlång land :) och ha en god fortsättning!

go´kväll! Idag har vi satt mamma häst framför vagnen för första gången på nästan ett år. Selen blev för liten när hon var dräktig… Det gick hur bra som helst och hon tyckte nog att det var riktigt roligt med tanke på "öronföringen". Har chipat fölis idag också, skönt att ha det gjort!