Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 957 ggr
zettan
0

Frontpage

Hej

Om jag förstår de mesta rätt så använder de flesta jag pratad med frontpage för att göra hemsidor. Jag är inte så bra på de här med att ladda ner saker. Men kan ngn hjälpa mig med länk till vart jag kan ladda ner frontpage? eller finns det lättare hemside program som är bra?

Är trött på min dinstudio hemsida och vill få en ny bättre hemsida.

Mkt tacksam för tips

Annette
0

Jag använder Frontpage till min egen och Adobe GoLive till Västs sida. Vet inte om de går att ladda ner. Jag lyckades inte med Fp iaf.

Milla
0

Jag använder frontpage. Var man kan ladda ner det har jag ingen anning om dock.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

piratbay går väl har jag hört , men jag har ju köpt skiva jag

Ahnna
0

Jag använder Dreamweaver. Lite halvkrångligt att sätt sig in i, men vilket program är inte det första gången…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

zettan
0

Tack för tipsen. Tyvärr verkar allt kräva att man har windows =( Får nog satsa på en ny dator och sen en ny hemsida.

dajmie
0

Powebits Torrentscan Tankafett, testa får du se.

Linnah
0

Använde Frontpage när jag började med webdesign men programmet gjorde helt som det själv ville. DreamWeaver är långt mycket bättre. Vad är det för operativsystem du använder? DreamWeaver finns iaf till mac.

zettan
0

#7 min dator jobbar i works om de var de du menade Tungan ute. Är inte så jätte smart när de gäller datorer Gråter

JennyR
0

#8 Works är ju inte ett operativsystem… Ex på operativsystem är förutom Windows (Microsoft) tex Linux, OS X (mac), BSD osv osv. Works är ett program från Microsoft, och har du det så kanske du har ett operativsystem även det från Microsoft..?

IdaT
0

Nvu tipsar jag dig om, samma typ av program som frontpage.

Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.

Paula-A
0

På Tradera säljs en del programvaror. Frontpage ingår i en del officepaket tror jag?

Mitt tips är att lära dig koda html, finns massor med guider på nätet, och sidan blir precis som du vill ;-)