Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 1008 ggr
stallostby
0

Bästa balladen?

Vilken är bästa balladen genom tiderna? Min sambo och jag tjafsar lite ikväll på skoj och jag tänkte jag frågar er! och min sambo tyckte det var kul bara det var hårdrocksballader men jag tycker alla ballader räknas här!

Hans röst är för Metallicas - Nothing else matters

PP
0

Tror jag måste säga Frankie goes to Hollywoods The power of love…

stallostby
0

kul med snabbt svar! gott nytt år!!

PP
0

#2 Önskar dej/er detsamma förstås, men är oxå nyfiken på vilken ballad du lägger din egen röst på…

stallostby
0

just nu röstar jag på " Där du andas" med Marie Fredriksson från filmen om Arn… motivation..en bra gripande film där musiken också gör allt så stämningsfullt, en låt som även funkar även utan filmen tycker jag…bra motivation va?

Annette
0

The power of love med är ju åtminstone tillräckligt lång Tungan ute. De sparade man de de snyggaste grabbarna Flört.

zettan
0

lady in red
eller
fields of gold Kyss

Minsanne
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Utan tvekan Light as a Breeze med Leonard Cohen. Jag blir helt knäsvag, får nästan andnings svårigheter när jag hör den Tungan ute
If it be your will är ju heller inte så dum. Eller vad säger du Teddy??

Minsanne
0

Kan tänka mig att det är en del som inte ens vet vem han är. En stor poet, författare, sångskrivare och artist. Denna länken går till Light as a breeze http://www.youtube.com/watch?v=9gCdjnLKhfQ om någon är intresserad

dranto
0

Lägger min röst på Takidas Curly Sue då vi hade den till vår bröllopsdans i somras. Underbart fin…

SofieBroden
0

Europe- carrie

[Teddy]
0

#7 Light as a breeze…. den har jag missat…. skäms……. Vilken skiva ligger den på? Min LCfavoritballad är nog Hey that´s no way to say goodbye. Och Simon & Garfunkels Bookends och Wendsday morning 3 am.

Nu länner jag mig lite fossilaktig igen…..

Ses på måndag Anne!!!

Minsanne
0

Nämen vad trevligt att du också kommer ner … då ska jag introducera Light as a breeze för dig Glad

AusaBausa
0

Just nu är jag såld på ABBAS ballad "slipping threw my fingers"(ursäkta stavning:-)

annars gillar jag…Helena sjöholms "Gabriellas sång"

men genom tiderna..hmmm svårt…The rose är vacker ju…finns nog för mga för o välja tyvärr;-)

helenep
0

En av de vackraste Jill Johnsson och Annika ? "Tell me why"

samt Enyas song ur sagan om ringen

Skulle ioch för sig unna nämna 100 till

Milla
0

Lady in red är den absolut bästa.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Paula-A
0

"Dream on" med Aerosmith är tidernas ballad