Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 17-god-morgon
Läst 870 ggr
zettan
0

God morgon 2 Januari 2009

God morgon

Här är man uppe sen ett par minuter sedan. Idag ska jag jobba. Har inte jobbat på några dagar nu pga jullledighet och sjukdom. Men idag är jag hyffsat i ordning så då blir det jobb igen. Börjar jobba 75% idag så de ska bli intressant och se om jag klarar av detta. Men de får vi hoppas.
Så idag blir det nog inte så mkt i stallet. Men självklart ska jag dit och mocka och göra stallet och så klart pussa på dom lite. Måste ju se till så dom mår bra dom små liven.

Hoppas alla får en bra dag

balotte
0

God morgon!

Ingen rolig morgon bilen började koka när jag skulle köra sambon till jobbet. Sedan var det någon dum f… som glömt att stänga stallet riktigt så vattnet hade frusit och hon som har en häst svarar inte i telefon fast hon är hemma, hästarna får stå inne en stund till ,men men dagen är inte slut än mycket mer kan händaGlad.

Ha en bra dag alla!

Charlotte-J
0

God morgon!

Vaknade upp till en svinkall morgon, - 7 grader. Kaminen fick börja arbeta direkt Flört så nu börjar det vara varmt och skönt här inne i alla fall. Ska fixa lite ute i butiken sen ska jag åka på begravning. Min gode vän Kjell begravs idag och det känns mycket tungt.

Ha en bra dag!

Amor vincit omnia Kyss

polgara
0

God morgon!!!

Började dagen med att städa huset o sen åkte jag o fodrade pållarna. Det tog lite tid innan jag kom in i stallet för nyckelhålet hade frusit, o sen fick jag byta en propp så jag fick lite lyse oxå. Hästarna är iaf ute o tuggar hö nu o stallet är färdigt för dagen, nästan iaf.

Ute är det svinkallt, vill ha sommar nu.

Ha en bra dag idag allihop!!!

VeronicaP
0

God morgon ,

Har varit hos sjukgymnasten idag och var uppe alla redan 7 i morse.

Här var det riktigt kallt -12 grader , nu är det jätterhärligt ute sol och -11 grader *S* . Hästarna är så där härligt rimfrostiga och härliga.

Har ju inga hästar på stall men jag kollade vattnet där ändå och det var inte fruset och ändå var dörren öppen , måste säga att det är härligt med cirkulation på vattnet. :-)

Ha en riktigt härlig dag allihopa .

Midlingur
0

God morgon,

Slutade på jobbet nio i morse. Ska strax sätta igång och sätta ihop en IKEA-hylla. Undrar vilken del som fattas denna gången………… :-/

Ha en bra dag alla

Milla
0

God förmiddag!
Här var det riktigt kallt när jag gick upp -8 så skönt! Jag bryr mig inte om någon snö så länge det är riktigt kallt så vi slipper allt det blöta.

Ska snart iväg till frissan (funderar skarpt på att raka av allt håret)

Det blir en lugn dag idag, ska ta mig en sväng med hundarna i skogen.

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

VeronicaP
0

#6 Millan det blir så kallt om du rakar av allt hår.

Hanna-D
0

God förmiddag (en stund till…)

Lite mör efter gårdagens firande men börjar vakna till liv. När hästarna åkte ut vid 8-tiden hade vi -13,5, är någon grad varmare nu. Hoppas hinna fota lite idag.

Ha en bra dag!