Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: allmänt
Läst 831 ggr
zelina
0

Vad sysslar jag med?

Vet inte hur jag ska göra egentligen. Jag har bestämt mig för att sälja min ridhäst (trodde jag) för att jag känner att jag inte riktigt har tiden att rida honom. Jag har satt ut en annons och det har varit en familj och tittat och dom ska fundera över helgerna och jag är helt övertygad om att han skulle få det jätte bra hos dom om dom köper honom, men nu är det så att jag har börjat vackla och vet inte om jag vill eller klarar att sälja honom för jag tycker SÅ MYCKET OM HONOM och blev stört kär den dan jag var och tittade på honom när jag köpte honom. Och så tänker jag att någon annan ska äga och sköta honom och det känns jätte jobbigt. Som sagt jag vet inte hur jag ska göra längre.

Milton1
0

Det är inget lätt beslut du har att fatta. Men måste du sälja honom då? Kan du inte låna ut honom så kan du ju alltid ta hem honom om du skulle få mer tid över i framtiden?

zettan
0

Jag stod i samma sits som du för 2 år sen. Jag var jätte kär i min ridhäst. Men på grund av omständigheterna sålde jag henne. De känns idag bra att jag sålde henne.

zelina
0

Han är nu såld till en jätte bra fam som bara bor 6 km från mig och jag får komma och hälsa på honom hur mkt jag vill och även rida, så det känns otroligt bra.