God morgon 5/1
God morgon
Hu kallt -20, hästarna får stå inne till lunch, Det är så svårt med vattnet nu springer ut och in och ta sönder isen. Jobba idag sedan blir det lugnt bara elda i spisarna.
Ha en bra dag alla
Godmorgon,
Har varit vaken sedan sju och redan hunnit tvätta det mesta och har en plåt bullar i ugnen. Ska till stallet efter frukost. Inget annat planerat idag. Ha en bra dag alla!

Brrr, svinkallt här också. Alldeles för kallt för min smak.
Skall titta till jobbet lite. Sen blir det stallet. Hästarna får väl komma in tidigare idag med, eftersom vattnet i stallet vill frysa.

God förmiddag !
Här är också, i mitt tycke, svinkallt, - 18. Minisarna är ute och tycks trivas med det, men dom får komma in tidigt på em, dom fryser nog inte men vattnet i stallet fryser annars.
Så det blir inte mycket motionerande med hästarna i den här kylan, vi har tagit semester.

#3 SÖT!
God "nästan lunch"!
Vädret är helt perfekt nu! Minus 15, snö, solsken och vindstilla. Skoteroverallen som jag fick i julklapp kommer nu väl till pass! Alla ponnyer är ute dygnet runt och stormtrivs, de busar i snön och tuggar på höet om vartannat. Den mysiga lösdriften ratas helt ;-)
God middag!
Här i Dalarna håller kylan i sig. Solen finns här men den är inte varm, bara vacker!
Idag ska jag till min kompis och klippa mig. Skönt! Vet inte riktigt vad det blir men Marcus Fagervalls danspartner i Stjärnor på is var ju skitsnygg i håret:), det lutar åt ngt liknande.
Hästarna ska pysslas om. Sen blir det en natt uppe för att se Sveriges småkronor i VM-final mot Canada!
#3 Vilken söt hund du har. Bilden föreställer vår Sally.

God middag.
Även här är det kallt men ingen snö , Tyvärr..
Sonen är fortfarande sjuk med feber och hemskhosta , en sådan där härlig som man bara hör hur det river i halsen när han hoster så jag har inte sovit så där jättebra i natt heller , till slut ficj följa med han ut till Tv så han låg i ena soffan och jag andra ..
Blir till att köra lite ensilage idag till hästarna och sen får jag se vad jag orkar göra.