God morgon 7 Januari
Morrn morrn
Här ligger det ett snötäcke på marken. Ser jätte ljust och mysigt ut. Lagom tills barnen börjar skolan så är snön framme. Kunde dom inte fått snön på jullovet i stället? Så nu är det livsfarligt att gå ut. Under snön ligger ett istäcke. Så nu vågar jag mig inte ut med ngn häst alls idag. Så idag blir det lite trimmning av skägg och börstning av pållarna. Men först väntar jobbet.
Ha en bra dag alla
God Morgon! Har just varit ute och fodrat.
Minus sex och snö! Dagen kunde inte starta bättre! Hoppas nu bara bilen startar, ska aldeles strax åka till jobbet. Ha en bra dag alla!
Morn morn.
Idag ska det städas. Var och beställde vår nya soffa igår som ska hämtas på Lördag, så ska försöka få bort all jul i vardagsrummet och dammsuga upp alla barr, som har krypit in i varenda vrå.
Ponnysarna ska få en ordentlig rykt idag. Ideals man måste redas ut lite. Han har en "tofs" i manen som tovar sig hela tiden.

God morgon!
Igår börjades dagen med en plogtur med Gardenia. Sedan plockades julpyntet bort, därefter var det storstädning av huset som gällde eftersom en allergisk kompis skulle komma på besök. Kvällen spenderades på vår grillplats i trädgården där vi lagade middag över öppen eld - smaskens! Sen kom ytterligare några kompisar förbi med fika och på kvällen spelade vi spel. Riktigt mysigt!
Precis som igår ligger dagens temeratur på runt -20 grader. Idag är det plugg som gäller. En tur in till Boden blir det också för att storhandla. Mina föräldrar kommer hit på besök över helgen och det ska bli jättekul!
Hoppas ni alla får en bra dag!
God morgon!
Nu är det inte många timmar innan vi ska i väg ner till Jönköping, för vidarre transport till Holland! Ska bli jätte roligt och spännande!
Ska i väg med Matilda till mormor och min hund Asta till en vän och hästarna ska jag lämna uppe hos farmor. Ska åka in till stsan och köpa ett par långkalsonger, kan nog behövas ha med på resan!
Det är första gången jag är i från Matilda i så många dagar, men jag vet ju att hon har det väldigt bra hos mormor.
Nä nu ska jag hoppa ini duschen så man kommer i gång med det man ska göra!
Ha en bra dag!