Anmälning till Grevagården!
Någon som vet hur man ska kunna anmäla till Grevagården den 5/4 2009 när det inte finns anmälningsblanketter ute?? Det brukar väl vara sista anmälnings och betalningsdag den 15/1 och sen några dagar till mot dubbel avgift.
Har ju en hingst jag tänkt anmäla och är rädd att missa det eftersom vi åker med bussen till Holland samtidigt som anmälan då ev. ska vara inne. Någon som vet hur/vart/när man anmäler?
Amor vincit omnia 

Ring till SPAF och fråga.
Ja, jag får ringa imorgon och se om Maggan svarar. Förhoppningsvis förlänger dom anmälningstiden lite 
Amor vincit omnia 
jag har också undrat, tycker det är dåligt att inte proppen har kommit ut ännu
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Förra året var väl anmälan 1 februari har jag för mig.
Jag har också varit in och letat, även jag åker till Holland. Man vill inte missa att anmäla?
Det är på G, det ni undrar över. Lugn och fin , det kommer när det är klart.
Veritas odium paretFörvånad

Om någon ringer och kollar i morgon och meddelar övriga intresserade svaret, så hinner ni anmäla innan ni åker till Holland
.

Jag pratade med dem strax innan jul, hon sa att det kommer.
Det var svaret jag fick då.
Detta svar fick jag i min mejl:
Propparna för shetl. skickade jag för kännedom till SSS ett tag före jul men har inte fått svar än. Vad gäller welsh sköter SWF det själva och jag har inte fått någon propp från dem.
--
Vänliga hälsningar
Margareta
Svenska Ponnyavelsförbundet
Örsås Tallbacken 2
512 94 Svenljunga
Sista anmälningsdag är 30 januari.
Veritas odium paretFörvånad

#10 nästan som förra året då ;-)

#10 Hoppsan … jag som hade räknat med 20 februari. Var det inte det datumet förra året?

#12 Det var kanske så sent , jag hade för mig att det var 1 februari *ler* fast i februari var det i allafall ;-)

#12 Glöm inte anmäla Anne så jag blir arbetslös när jag kommer 

#13 Hehe … du menar väl så du inte blir arbetslös 
Jodå, vi ska nog anmäla ett gäng

#15 jag menar de
. Vill ha många hingstar att pyssla med vet du 
Nu finns proppen på SPAFs sida!