Godmorgon 8 Januari
Godmorgon ute i stugorna!
Här i Dalarna är det ca -10 grader ute. Känns som rena sommarvärmen nu efter flera dagars jättekyla med över -20. Jag längtar efter sommaren!
Idag skall jag städa undan julen hade jag tänkt. Imorgon fyller min lilltjej 6 år och det är chockerande vad åren går. Jag tycker själv inte att jag är en dag äldre än 23 men det är barnen man ser att man blir äldre på:). Turligt nog så har jag varit av den kalibern att färga håret hör mig till, för där under skymtar det grått har jag sett *gahhh*.
Hoppas att alla Hollandsresenärer har det roligt, jag vet vilken resa dom genomgår och det är med viss avund jag sitter här och skriver. Hästarna har det bra, dom verkar trivas med kylan. Vattnet är väl den riktigt tråkiga biten denna årstid.
Ha en bra dag! Hälsar Eva
God morgon
Här är det -15 men det skulle ju bli +-grader och snö idag kanske därför jag vaknade med huvudvärk. Ska snart ut och fodra och släppa ut hästarna. Min gamlan har redan börja fälla vinterpälsen har era börjat?. Idag blir det jobb sedan häst göra ikväll.
Ha en bra dag alla!
Gomorron!
Här är det -7 nu och börjar blåsa rejält, är ganska less på dessa temperatur svängningar , när jag la mig igår kväll var det - 23…
Barna har första dan på dagis/skola idag så nu har jag min första semesterdag efter 6 veckor, dom har varit sjuka/lediga så jag har varit ifrån dom max 12 tim inklusive nattsömn, så idag ska jag samla krafter
och umgås lite själv med mina små raggtroll ute.
Har anmält två av mina unghingstar till utställning , det blir första ggn jag ska visa hingstar så vi får se hur det går..Är lite nervös för jag har så stora förhoppningar på dom och tänk om domaren tycker dom är skit…
jaja den dagen den sorgen.
Nu ska jag sova en timme..
Ha en bra dag alla!
God morgon
Om några timmar bär det av till Arlanda och så småningom Holland. Längtar… Innan dess ska stallet fixas klart. Snälla mamma är hästvakt.
Ha en bra dag!
Godmorgon!
Idag så ska jag baka nu på morgonen (gör alltid det när jag är hemma) sedan vet jag inte. Är krasslig så det blir väl TV och dator :-( Ska svara på en massa mail också.

Ha en bra dag allihop!
#3: Ha en riktigt trevlig resa till Holland, Hanna! Ser fram emot mycket "ögongodis" när du kommer tillbaka. 
#5 Tack Lottie. Ska ta massor med bilder.

God morgon här snöar det för fullt.
Jag ska snart köra dottern till tandläkarn och det är väl bäst att köra i tid med tanke på väderlaget.
#3 Ha det så bra Hanna!! Jag önskar jag hade haft möjlighet att följa med i år igen. Hotellet har väl oxå datorer, ser fram emot lite uppdateringar:). Ha det så kul!!!
Goddag =)
FÖRSTA SNÖN har äntligen kommit!!! Fast den verkar vara på G att töa bort redan =( (ca 1dm har vi fått)
Men vi ska ut o åka pulka efter ena shettisen medans snön är kvar, det blir jag o min ena syster. Ska bli roligt!
Ha en bra dag alla!!!
#8 Vi kommer sakna dig i år!
#10 Du är gullig du!