God Morgon 12 oktober
Igår blev det bara arbete, känns det som 11 timmar sammanlagt. Tur att föräldrarna kan rycka in och fodra och kolla till hästarna. De går ju ute fortfarande, så mocka behövde de ju inte.
Blir en lång dag även idag. Skall strax åka. Men kvällen är helig, för dottern rider på ridskola på torsdagarna och det missar vi inte! Våra hästar skall också skötas om, mer än en dag utan dom klarar jag inte.
God morgon!
#0 morgonpigg är du i alla fall.

God Morgon!
Föreläsning och övning nu på förmiddagen. Grupparbete med växthusförsöket och grådsprojektet i eftermiddag och sedan pluggande halva natten. Det är vad som är inplanerat för idag.

Morrn morrn , ska snart åka och lämna sonen på dagis och sen jobba.

God morgon! Ännu en gråtrist dag… ska försöka gå en promenad med hundarna, men vet inte vilket håll jag ska gå åt. Det är ju älgjakt! Och vi bor med skogen inpå knuten… får väl ta på mig min röda regnjacka och gå efter vägen, då ska man väl inte behöva bli förväxlad med en älg hoppas jag
.

Godmorgon i strålande solsken, fågelkvitter och rymlingar i trädgården. Den ena kaninen hade smitit ut under tiden barnen skulle ge dem mat, men det gör inte så mycket. Hon kommer för det mesta tillbaka när man lockar på henne. Inte heller har vi grannar som kan störa sig på andras rymmande kaniner i rabatterna.
God morgon! Har precis målat färdigt det nya tvätt/tork rummet i stallet nu är det bara att vänta på att gubbarna kopplar in min nya 15 kg tvättmaskin så jag kan börja tvätta alla skitiga täcken.
God morgon!
En vanlig dag på jobb, fast idag fick jag lite sovmorgon..visserligen bara 1timme ,men det känns som att det gör stor skillnad på morgonen.
Hoppas ni får en bra dag!