Ett stort TACK!
Vi vill passa på att Tack familjerna Persson och Ahlström för den trevliga resan till Holland!
Vi har haft det hur bra som helst, detta har ni organiserat väldigt bra! Hoppas vi kommer synas igen under sådana här trevliga former.
Tack än en gång!
Hälsar även till alla som var med på resan!
Hälsningar Ninni och Peter
Vill också Tacka Alla för en kanonresa på alla vis. Ett speciellt TACK till arrangörerna Hans och Märta samt Kristina och Anders för att ni ordnat det så toppenbra! Hoppas på fler resor i framtiden, kanske till andra resmål men även då med Shetlandsponnyn i Fokus!!
Tack igen allihop och hoppas vi ses igen!!!
Amor vincit omnia 
Hakar självklart på
med massor av TACK för en alltigenom trevlig resa, igen…..
"Landade" på min stallbacke runt 5tiden och har inte vilat ögonlocken ännu, spar det till denna natt istället.
Ha det bra alla medresenärer tills vi ses/hörs härnäst
Agnetha
Jag tackar också 50tusen gånger om!
Hade jätteroligt, fantastiskt kul att lära känna nya människor, se vackra hingstar och prata med trevliga uppfödare.
Tack även till medresenärer som hjälpte till att göra resan ännu roligare!
Många kramar från Linnéa

Kan Bara instämma, Tusen tack för allt, vilken upplevelse! Kom hem vid 13:30 tiden idag å är så trött å glad efter en härlig helg med massa trevligt folk, nu väntar sängen å det ska bli så skönt!
Kram på er allihopa å hoppas vi ses igen på nåt liknande äventyr!
Jag instämmer också!! Ett JÄTTETACK för allt, jag har haft sanslöst roligt och hoppas att vi snart ses igen 

Har nyss kommit hem, trött är bara förnamnet men sova kan man göra när man blir pensionär *s*
Återigen tusen tack för en supertrevlig resa!!!

Jag instämmer med övriga: TUSEN TACK!!!
Jag har precis klivit in genom dörren, och är såååå trött och väldigt nöjd över en mycket trevlig resa
Nu ska jag lägga mig och sova 
Tusen tack till Kristina o Anders, Märta o Hans för en helt underbart välordnad resa. Kramar till alla medresenärer, var hemma i femtiden på måndag mogon. Trött men så otroligt glad att jag komi väg på denna resa. Hoppas dom som ej kom med av olika skäl, får uppleva det här en annan gång. Många kramar till alla som var med/Gunilla. Extra tack till Nina o Peter för att jag fick åka med er!!!!!!!!!
Jag vill också passa på att tacka bussresearrangörerna (inga namn nämnda men alla i åtanke ). Vi var 4 som tyvärr inte fick plats på bussen och därför åkte vi ner själva. Jag är väldigt glad över att ni tänkte på oss och att vi (om vi hunnit) fick följa med på stuteribesöken. En körglad själ av oss uppskattade att vi fick vara med och träffa körekipaget (själv kunde jag inte lämna läktaren när min drömhingst skulle visas ). Jag hoppas att ni får landa och sedan ladda batterierna och förhoppningsvis anordna fler arrangemang. Jag är fullt medveten om vilket fruktansvärt stort arbete ni lagt ner på att anordna resan och jag hoppas att ni "kommer igen".
Mvh// Annalena H.
( I slutändan hade vi ju fått plats men då hade jag redan ordnat "vår" sk lågbudgetresa
)