Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett: 29-icke-hästrelaterat
Läst 465 ggr
Milla
0

hur går jag vidare???

[

](http://datorn.ifokus.se/Forum/Remove.aspx?ThreadId=18246ae9-5745-479b-bf52-39591451b5c6)

jag  har en hel del saker ute på tradera och nu idag när jag gick in på min sida så ser jag att det ligger saker som jag skulle ha bjudit på. Detta stämmer inte då jag inte har bjudit alls, kan man gå in och ta reda på vem det är som har bjudit i mitt namn??

Får tradera ge ut namn och adress när dom har hittat vems ip-nummer det är??

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

FredrikN
0

om du inte har gjort det bytt lösenord. Ta kontakt med tradera. tala om problemet.

Tror inte de får lämna ut ip, alternativet är en polisanmälan så får det gå den vägen. Inte för jag tror att de prioriterar ärendet.

Milla
0

nä polisanmäla gör jag inte. Tycker bara det känns lite olustigt

jojjehanna
0

Det är inte någon som avänt datorn efter dig som kan ha gjort det, dvs innan du hann bli utloggad från Tradera?

Milla
0

det är bara jag som använder denna datorn

Lorita
0

Tradera kommer att sköta allt, även en eventuell polisanmälan, det räknas som data intrång och är ett ganska alvarligt brott. Vi (min dotter) blev utsatta för det på Lunarstorm och dom spårade IP-adressen och vi fick välj om dom skulle polisanmäla, vilket vi tyvärr inte gjorde, jag mitt dumma nöt trodde det räckte att prata med föräldrarna. Böter hade nog gjort bättre effekt Fundersam

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

Sasser
0

jag hade inte loggat ut en gng och ett av mina barn bjöd på en x-box. KUL!! Särskilt när man vann auktionen oxå:) Men jag talade med den som hade auktionen och det var helt ok. Jag erbjöd mig att betala uppläggningsavgiften iof. Ibland är det rart med barn:)särskilt när dom är så tarva på grejer ochså. Trodde inte i min vildaste fantasi att dom skulle "fixa" det heller.

Ta kontakt med tradera dom hjälper dig säkert att spåra IP-adressen.

Milla
0

japp när jag kommer hem idag så ska jag ta kontakt med dom så får vi se. Det ordnar sig säkert