Godmorgon 15:e jan
Idag lyser solen och det är påfruset ute igen, skönt. Idag ska jag inte tänka på nånting, igår hade jag stor anatomitenta och har nog tänkt färdigt för denna vecka..
Bah, tuff natt på jobbet. Ska strax sova, sedan ut till stallet. Är ledig i en vecka nu, hurra! Milla får slita istället ;)

God morgon!
Lite kyligt här i norr. Minus 27 och jag tillbedjer min ThermoBar varje morgon jag slipper hacka is i vattnet i hagen :)
Dagen kommer att spenderas framför datorn. Mitt ex-jobb ska lämnas in imorgon så motivationen att skriva klart är verkligen på topp. Min sambo har varit i Kiruna några dagar så jag har haft riktig arbetsro här hemma. Igår åkte jag skidor - vi har världens lyx med preparerat elbelyst skidspår 200 meter från vårt hus trots att vi bor ute på landet. Mina nyinköpta turskidor hoppas jag kunna prova till helgen eller i början av nästa vecka. Måste ju åka in dem innan vi ska spendera en vecka i Abisko i Februari.
#0 Hoppas tentan gick bra!
Önskar alla en bra dag!!
God kväll!
Sorry midlingur slita gjorde jag inte, vi satt så fint på rummet fram till tjugo i fyra …………………. sen blev vi uppkallade till BIV och satt sen där tills jag gick hem.
Ska snart ställa mig i duschen och sen inte göra ett dugg mer i kväll.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll !
Här snöar det , inte mycket men det kommer små vita fina fjun från himlen.
Idag var det lugnt på jobbet, lite annorlunda att jobba på ett boende från att ha jobbat på sjukhus innan men mysigt.
Hästarna mår toppen nu när det blivit kallt igen.
Mmm en termobar skulle inte vara dum att ha , här får man fylla på hinkar o kar med varmvatten och hoppas de hinner dricka innan de fryser igen så får man göra några gånger per dag.´, men det går ju det med.
Nu ska jag fixa middag och sen ta en sväng i kylan (inga -27 här men -3) med hundarna.
Ha en fortsatt bra dag