Godmorgon 17 Januari
Lördag morgon och det känns ungefär som man varit ute på krogen:), jag jobbar! Slutar klockan 07.15 och har sen 2 nätter till som skall göras. Riktigt tråkigt… Idag skall jag iaf försöka sova lite när jag kommer hem, men innan ska sonen firas på sin 13 årsdag. Sen drar familjen till Uppsala och hockeymatch.. Jag har suttit hela natten med hingstpapper, fyllt i och kopierat det som behövs av pass osv..
Ha en fin lördag! I Dalarna har vi kallt, här är det väl runt -20.
God morgon
Sitter på tåget på väg till Tokeryd, lång väg kvar
Hästarna åkte ut halv 4, vissa blängde surt på mig.
#0 Visst är det bra när man kan fixa sina privata pappersarbeten på jobbet? 
Ha en bra dag!

God morgon.
Är jättetrött idag men är väl självförvållat när man aldrig kommer i säng.
Har helst bara lust att inte göra något alls idag men det går ju inte för sig ;-)
God morgon,
Hjälp, är det redan den 17:e? Snart löning, vad skönt :)
Idag så ska sambon hjälpa mig tömköra mina två nötter, sedan så ska vi hem och pyssla lite i lägenheten. Måla lite ramar, sätta upp DVD-hyllor. Ikväll så ska vi på krogen en sväng.
Ha en bra dag alla!
God kväll!
Idag går jag mest runt i ett rus, hade så fruktansvärt ont i nacken i går efter jobb så igår kväll och natt så har jag levt på värktabletter. Men jag ska inte gnälla, har vati ute och pussat på mina hästar. Kvällen blir mycket lugn, ska bara sitta i soffan och äta godis.
Ha en bra kväll alla.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se
God kväll !
Nyss hemkommen från jobbet, ska fixa middag och sen ska jag slappa så jag orkar upp och jobba i morrn med.
Vädret har varit kanon idag, tyvärr har man ju inte kunnat njuta av det ute, däremot har hästarna gjort det.
Ha en fortsatt bra kväll