Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett17-god-morgon
Läst 342 ggr
Annette
0

God Morgon 13 oktober

Fredag den 13:e, skulle man stannat kvar i sängen i stället?

RebeckaKihlberg
0

God morgon!

…samma tanke slog faktisk mig

Tigrou
0

God morgon!

Ja tänk om man kunde det……stanna kvar i sängen alltså, ligga under duntäcket och få frukost på sängen, skulle inte tro att detta händer hemma hos mig i alla fall.Fundersam Någon annan som blir behanlad så hemma?

VeronicaP
0

Morrn morrn , nu ska jag snart köra till skolan och vara med på dotterns spanska lektion, de har fått en lärare i spanska som inte kan det själv . hur i attan tror skolan att barnen ska kunna lära sig språket när det är på detta viset..

Annette
0

Nu är jag bara hemma för att byta kläder inför nästa jobb och äta frukost, framför datornGenerad. Jag har jättesvårt att få i mig något direkt på morgonen. Så när jag går upp vid 5-tiden börjar det kurra i magen först nu.

Frukost på sängen brukar vi få av sonen. Det kan bli allt möljigt, omelett, stekt ägg, bacon, kaloririka smörgåsar (mycket majonnäs) osv. Då måste man ju peta i sig lite, även om man har svårt att äta på morgonen.

Anette
0

Godmorgon! Här blir en fin dag, vi har +4 grader, solen stiger så sakta och dimman lättar. Det är så vackert!

Milla
0

morrn morrn,snart dags att åka till jobbet. Sen ska jag inte göra ett dugg mer under eftermiddagen och kvällen…………………

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

[Anna-N]
0

God morgon!

Ledig dag idag :-)). Hoppas solen hittar till oss också, har varit lite dåligt med den varan på senaste tiden……
Får se vad man "vågar" sig på idag med tanke på vilken dag det är.Fundersam

Cattis
0

God morgon!

Är så trött att ögonen tåras… Skall så snart tillfälle erbjuds av min yngsta dotter, kasta mig i sängen och sova ett par timmar. Det har inte blivit många minuter i natt som jag fått ligga ner. Sängen har jag inte ens sett. Sjuka barn är underbara! :-)

Jag skjutsade barn till skolan nyss, det var så mkt dimma att man knappt såg vägen framför sig. Men nu börjar solen kämpa sig igenom. :-)

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.

Midlingur
0

Godmorgon! Idag ska jag städa hela lägenheten eftersom vi får långväga besök.

Sedan ska jag ut till hästen och pyssla lite, eventuellt köra en runda. Ska försöka mäta Hilfiger också, vi får väl se hur det går……

Pyttis
0

Godmorgon! Solen har stigit upp och dimman är borta. Nu är det bara att plasta in "styckbordet" och invänta årets älgkött och slipa knivarna förstås. Sedan blir det till att "hugga in" på bitarna, inte så kul kanske men gott att ta fram en bit då och då ur frysen för att tillaga. Här står älgkalops högt "i kurs" med rönnbärsgelé till!Räcka ut tungan

Kratern
0

Morron

Här är det dimmigt, men blir nog fint på dagen.

Lulan
0

Nä idag blir en spännande dag - eller jobbet var väl som vanligt. Men i eftermiddag blir det till att flytta Frosty till ett nytt stall. med nya kompisar, körvägar och allt som det nu innebär - spännande men kul :)

Annette
0

Nu är jag hemma igen, äter lunch, har jobbat på 5 ställen hittills idag. Väntar på att de ska ringa så jag kan åka till nr 6 och fixa ordning efter en minnesstund, det skall vara skördefest i morgon.

AMJ
0

#3. Det värsta jag vet!

Läser latin A nu (obligatorisk, har kämpat för att välja bort men går ej) och det är samma sak. Frågar man vad betyder det? hur böjer jag det verbet? Då blir svaret att du får leta själv i boken. En lärare kan verkligen förstöra ett helt ämne! Skrikandes

Sitter kvar i skolan, väntar på latin, suck. På fredagar borde alla sluta tidigt! Hoppas det går bra för er!

thira
0

God eftermiddag, får man väl säga! Det vart verkligen en otursdag, för en grabb vi känner vart påkörd imorse med sin moped och vet ej hur illa skadad han är…..usch vad jobbigt……

RebeckaKihlberg
0

Här har det inte hänt något otursmässigt …inte än i allafall *peppar*peppar* ..snarare tvärtom….fick ett samtal av min ena bror som befinner sig i Afganistan, han ringde mest för att prata lite snabbt och säga att allt var bra med honom osv….och det var mycket uppskattat från min sida.

Milla
0

Ja jag har ju då suttit här framför datorn sen jag kom hem och har nu lyckats beställa en dekal till bilen med havsrosens stuteri hihi, sen såg jag några urtjusiga boxskyltar som jag skulle vilja ha

VeronicaP
0

Amen millan då , livsfarligt att beställa från datan *S*.. Jasså blir det snyggt då ??

Milla
0

amen du!!!!! klart som 17 är du inne på msn så ska du få se

Cattis
0

Fredag den 13:e - absolut.

Har tillbringat kvällen på sonens fotbollsturnering ca 3 mil hemifrån. Klockan 20:20 var det slut och vi åkte hemåt. Vi kom EN mil, sen lade bilen av. Jag lyckades ratta in den på en gångväg så jag inte stod ivägen och där stod vi, till klockan 22:30… Då lyckades vi få starthjälp och ta oss de sista 2 milen hem igen.

Detta innebär, att jag inte kommer kunna åka till mötet i morgon. Att jag inte kommer kunna åka på det jag tänkt på söndag… Jag HATAR bilar. Jag är så förbaskat less på det här! Jag gillar inte att inte kunna ta mig från A till B utan att ha en klump i magen av oro för om bilen skall hålla hela vägen.

/Cattis

.:. www.shetlandsponny.com .:.