God morgon 2009-01-20
God morgon
Sitter och väntar på att klockan ska ticka, går alldeles för långsamt. Slutar kl 8 och kl 9 ska jag infinna mig på skolan i Norrtälje. Får se hur jag ska orka koncentrera mig… Tur att det är första dagen, jag tycker vi borde ha en mjukstart
Ska hämta lite hö i eftermiddag och sova, mer hinner jag nog inte utöver de vanliga stall- och hästsysslorna.
Köping närmar sig med stormsteg, måste börja putsa på ponnyerna…
Ha en bra dag!
Godmorgon !
Idag är jag ledig , så det blir ut och shoppa lite sånt man behöver sen ska jag till stallet och mysa, se om det går och ta en kör tur i snömoddet.
Ni får ha en bra dag.
Godmorgon!
Idag är jag "ledig" vilket betyder att jag ska plugga istället för att jobba. Har fått ett extra jobb 3dagar i veckan, på ridskolan, fantastiskt roligt =) Men jag har ju ändå mina heltids studier (på distans) som ska avklaras, samt hästar, barn o hus så nu är det verkligen FULL rulle…
Nu ska jag lämna barnen på dagis o sen ska pållarna ut i snö/blask rusket som är här idag!
Önskar alla en trevlig dag!

God morgon!
Har varit ute i stallet ska väl köra Kim sen och ja Köping närmar sig och jag ska åka med två skimlar!!
Idag är jag hemma och skriver mitt examensarbete, gubben borta i kväll så det blir väl o fixa hemma kanske?
Ha en toppen dag trots +graderna…
God Morgon!
Fick gå upp i ottan idag och skjutsa gubben till jobbet då vi bara har en bil för tillfället. Han brukar ha bilen annars men idag måste jag hämta hö så då fick han bli skjutsad. Postade massa paket på vägen hem så då fick man det gjort också. Hästarna är ute och mumsar sitt hö och jag ska ta en kopp kaffe innan det är dags att åka.
Ha en bra dag allihop!
Amor vincit omnia 
#0 Hanna! Har du börjat skolan? Vad ska du bli när du blir stor?

#0 Hanna - jag gör mitt vanliga påpekande: Glöm inte bort att vila en stund ibland!!
#5 Det undrar jag fortfarande. Förhoppningsvis klokare…