Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett13-bruks
Läst 1405 ggr
Midlingur
0

Coller

Visst sökte vissa användare här inne collers till sina körhästar? Såg collers i bla minishettisstorlek på SM i körning idag. Här hittar ni tillverkaren

De var verkligen jättefina!

Hanna-D
0

Börjes säljer också Coller-selar i shetlandsstorlek.

thira
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack för länken!! Jag är en av dom som letar efter kollerselar. Min dröm är att se det som är på bilden på ngn mässa eller hästtävling framöver……..helst ska man då nyss ha fått lön också, för det ser inte billigt ut, men ack, så fint!

thira
0

#1 Ja, men är inte det Ideal Harness som Börjes säljer? Var in och tittade på deras hemsida, men de kollerselarna såg inte ut som det jag vill ha. Den här tyska firman var däremot exakt som det jag hade tänkt!

Hanna-D
0

#3 Jag tror att det är Ideal Harness som tillverkar den. Den är väldigt lik Marathon Collar Harness i länken ovan. Collar Harness på den tyska sidan är ju lite snyggare/"showigare".

sonja
0

Jag var på SM:et i Åstorp idag och passade på att fråga hos Schröders. (Samma länk som #0) En helcoller, parsele till shetland kostar ca 3000 EURO En maraton parsele till shetland kostar 2300 EURO

Väldigt fina selar!!

Tyfon
0

vem köper en sele för 30000 svenska kroneo?

Midlingur
0

En sele? Det är en parsele, så rent tekniskt är det två selar. Två kompletta selar dessutom. Och tro mig, de selarna var riktigt hantverk. Helt klart värda priset.