God Morgon 21/1
God Morgon på er!
Idag får jag trevligt besök på lite fika, det ska bli kul. Även om vi får hålla till i butiken då jag har barn som åkt på influensa. Sen måste jag försöka få ur höet ur transporten då det ska hem halm också närmsta dagarna.
Igår kväll tog jag in Ivette så hon fick vara inne (hon ska få stå inne på nätterna nu ett tag då hon börjar bli lite urtuttad och inte säger ifrån till sin mer en rejäla hingstunge) och hon njöt i fulla drag. Stor halmad box med eget hö och kraftfoder och ingen fölunge att tampas med. Fölis tog det också med ro för han gick ju kvar med flocken så han fick tröst av dom. Hoppas han inte tuttar alltför mycket om dagarna nu så att mjölken går tillbaka. I värsta fall får jag väl skicka honom på "kollo", eller hur Linnéa! 
Ha en bra dag allihop!
Amor vincit omnia 
God morgon är det INTE här! Har feber, ont i halsen och en hosta som heter duga. Men Lotta, jag lovar att jag är frisk till nästa helg!
Jag vetinte vilken gång i ordningen jag är sjuk denna vinter. Det är väl åldern som tar ut sin rätt….
Godmorgon!
Idag ska jag till stallet, annars har jag inga planer. Hoppas på att lönespecifikationen kommer idag, är sååååå nyfiken.
Ha en bra dag alla!
Ingen god morgon här heller eller förmiddag.
Varit halvförkyld ngr dagar men ignorerat det lite då jag haft "rätt" mkt o göra och nu idag slog det till rejält så jag fick vara hemma o vila…vet inte hur jag ska göra i morgon..blir nog hemma men MÅSTE på möte ikväll till skolan som är nedläggningshotad:-(

#0 Om några månader när det är dax för bete är han SÅ välkommen!!

God kväll!
Här ligger dimman tjock och det är halt som 17 på vägarna.
Har suttit och kollat lite på nya selar för att se om jag kan hitta någon som jag vill ha.
Har även farit runt på shopping runda så nu har vi mat i huset igen både till 2 och 4 fotade.
Har varit skönt för jag har varit helt ledig idag både från jobb och från skolan, men i morgon är det dags igen med jobb.
Super jobbigt är det men gud så intressant och roligt eller ja roligt är kanske fel ordval då brukaren är jättesjuk men jag känner att jag är till någon nytta i allafall.
Har även haft tid att fundera på hingstval till töserna i år, vi får se hur allt blir efter den 5 april.
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se