det va en stört skön annons 

Hehe … jag såg den. Hon var inte speciellt förtjust i sin sele 
haha, undrar om hon får nå svar på sin annons
Hade nog känts skönare o få stampa på den tror jag…

Hon låter verkligen desperat….
Ett gott skratt förlänger livet sägs det och nu har mitt blivit förlängt. Verkligen en rolig annons. Selen kanske kan passa till en hund eller varför inte en åsna…om den nu inte passar till hästar

*** Medarbetare på belgiskjättekanin.ifokus ***
Men hjälp vad roligt ;-) Vilken frustration!
Ha ha… ja, den såg jag idag!! Tokrolig!
Jag tycker faktiskt inte ens att den var rolig, bara en dålig annons… Trodde inte ens att den var "seriös" utan en "fejk" annons… ?! 
Med sista meningen tror jag att det var en pik till dom som säljer selr av börjestyp, med fast brösta, dåligt anpassad, och utan baksele. Kul sätt att pika på!
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
Jag tror detta är en fejk annons för att hänga ut en viss person, och jag vet vem… Trist.

Aha, men det var lite kul ändå…

Hahahaha! Gud vilken annons! 
urdålig tyckte då jag… inte det minsta skitkul..
#14 #9 #11 Jag håller med, vi har en tärnsjö finsele som kostar över 36.000:- och inte har jag lust att använda den på tex: unghästar som både kan rulla sig och annat under inkörning, många har använt sig av en vanlig hederlig bröstsele i alla tider, och kommer säkert att forsätta med det, även om alla körkunniga vet att det inte är den slags selen som är den mest optimala så behöver man inte göra narr av de som kanske inte tex har råd med något annat till att börja med/eller kanske inte ens vet om dom kommer att fortsätta med körning.