Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 1235 ggr
Minsanne
0

Visingsö

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jösses, tur man inte bor på Visingsö. Vättern är inte att leka med. Kolla detta http://www.youtube.com/watch?v=QZ33ZalXLv4

*suck*jag vet inte hur man länkar

Minsanne
0

Det värsta är att på denna färja ska man sitta kvar i bilarna. Det finns ingen stanns där man kan gå in. Jag hade varit dörädd

Charlotte-Aveback
0

Hjälp, vilken sjögång! Förvånad

kajsa-kavat
0

Den färjan hade jag aldrig gått om bord på, fy vilken sjögång.

Pyttis
0

Jag som brukar säga: skulle vara kul att åka över till Visingsö någon gång……Obestämd Tappade sugen direkt.

Mija
0

Snacka om att bilarna blir tvättade, men huga vad läskigt att sitta i bilen så där.

zettan
0

fy sjutton. jag brukar inte backa för havet då jag är en seglare i grund och botten. men den där färgan hade jag inte velat åka med på. Då hade nog till och med jag blivit sjösjuk Tungan ute

[Teddy]
0

Jag blev sjösjuk bara av att se filmen…Guld i mun

Men det måste väl vara något fel på färjan? Det ser ut som om den bara flyter runt.

sanne
0

jag säger ju det Anne. båtar är livsfarliga. jag ska med till Holland men då flyger jag !

Minsanne
0

Men hallå där … så du e tebax i etern Glad Det här var ju inget för dig att titta på. Å andra sidan så lovar jag att färjan Göteborg - Kiel inte gungar en tjugondel av vad Visingsöfärjan gör

JMax
0

Usch!!

Jag som funderade på att åka dit men va fint det är på fastlandet! Stannar nog här!

Är det inte den båten som går på nån lina? Konstigt att den får åka när det är sån sjögång?

Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Mija
0

Ingen färja till Visingsö går med lina, liiite för långt avstånd.

Charlotte-J
0

#10 När jag var liten fanns det båtar som gick på lina. Det kan dom säkert göra idag också. Om jag inte blev lurad som barn för att jag redan då hade sån fobi för att åka båt Flört

Amor vincit omnia Kyss

ninam
0

Vi bor på Visingsö! Ibland gungar det lite men oftast går det bra, det positiva är att man får gratis biltvätt när det blåser lite:)