God Morgon 16 oktober
Nu hade jag tänkt att vara på jobbet sedan länge. Det misslyckades, som ni ser. Det är ingen som står och väntar på mig, så det är väl ingen katastrof.
Jag är lite seg det blev massor av jobbtimmar förra veckan. Ikväll måste jag hoppa i säng tidigt, för i morgon skall jag upp 3.30 för att åka till Ullared.
Ha en bra dag!

God morgon!
Efter en sagolik söndag i höstsolen … är denna lite gråmulna morgon en vanlig jobb- och skolmåndag här hos oss.
I kväll har alla familjemedlemmarna träning, var och en på sitt håll … så jag misstänker att vi kan samlas runt middag först framåt 20-tiden.
Ha en bra dag!
Ska iväg till Mullsjö en tripp idag
Äldsta dottern är i hästköpartagen och där neråt finns det ju en del shettisar 
Amor vincit omnia 

Sjuk idag… blä vad trist det är att vara hemma alldeles ensam, och inte orkar jag göra ngt heller…….
DALSGÅRDS OTHELLO RS 624, DALSGÅRDS STAND BY RS 694
www.gullsmyrastuteri.se

Morrn morr , ska jobba idag men får börja lite senare då dottern ska till tandregleringen…
God morgon!
Blir en vanligt dag på jobbet för min del.
Morron!
Tråkigt och mörkt när man åkte på jobbet i morse. Jag vill inte ha snö än, men nog skulle det bli lite ljusare av det i alla fall. 

God morgon.
Skulle varit på studiebesök med skolan idag… Försov mig och telefonen hade dött inatt så det var ingen som kom fram när de ringde. Har dagen räddad ändå med att göra hemtentan där jag fortfarande har mängder kvar.
God förmiddag!
Nu har jag stökat av det som skulle göras i hemmiljön så nu bär det iväg till jobbet för att "stöka" av det sista som måste göras innan 1 nov. Då är mitt säsongsarbete slut för i år. Får verkligen hoppas att förslaget om att "säsongare" som jobbat så i 3 år el. mer måste fastanställas då blir vi många som blir "helt arbetslösa" Det var ju på "G" tidigare iaf!
God förmiddag!
Usch, vilken grå o trist dag. En helt alldelens vanlig måndag känns det som….
Goddag i dag fyller sonen 14 år,gud vad jag känner mig gammal
Vädret är kallt och rått,annars är det en super dag.
Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se