Uppgradering i helgen 24-25/1
Information från iFokus:
_Vi har bestämt oss för att göra uppgraderingen på lördag och söndag, om inget oförutsett dyker upp. Räkna med att det tar hela helgen och att ni inte kan komma åt iFokus då. Informera gärna era medlemmar. Efter uppgraderingen kommer det att finnas en artikel på Support iFokus med de viktigaste förändringarna. Håll tummarna för att allt går bra!
Niklas_

Åh det var ju tur att det inte var någon utställning i helgen då - leva i ovisshet är inte kul!
VAD ska man hitta på då, istället?
När det ska bli oväder dessutom, då är det ju som gjort för att surfa runt här

I morgon har ju jag tänkt att åka in på travet , det är ju v75 i morgon ;-)
#3 Trav… är det kul?
Jag har jättemycket plats till höger på skärmen, spalten med inlägg är smalare än förut. Säger som Sverker Olofsson: Ska det vara på det här viset? Ska det det??

Jag kan inte svara på meddelanden… Skickaknappen försvinner på en gång sidan laddas. Vet att det var lika sist det grejades med sidan, så det kanske kommer fixas snart igen. Men lite irriterande är det. 

men är allt färdigt än ?? det tar kanske lite tid till.. det står ju helgen 24-25…

Det finns en tråd på www.support.ifokus.se Kolla lite i den så kanske det finns svar.
Själv skall jag slänga ut det här gamla tröskverket genom fönstret utan att öppna det först. Jag blir galen
på våra datorer! Den här är seg och den vanliga konstig. Och maken jobbar så han kan inte fixa det NU. Kan livet bli värre
.
Lika bra att stänga ner för idag och ta fram korsstygnsbroderiet.
Go´natt med er och ursäkta urspårningen. Var bara tvungen att kräkas lite.

Tycker det blev bra med uppdateringen. Fräsch layout!

Har ni överlevt helgen?? 
Kul med lite nytt nu måste jag bara vänja mig tar ett tag för en annan. hehe