God morgon 30 Januari
God morgon
Idag blir de först jobbet ett par timmar. Sen är de stallet som gäller. Göra klart allt för kvällen och förbereda så mkt som möjligt för stalltjejerna som lovat ta hand om mockningen och in och utstäpp på Lördag. Hovis kommer även på Lördag så jag har förberett för honom också. Själv åker jag till Mullsjö och Jäboruder i kväll. Ska bli skönt att komma dit en sväng. Så blir de utställning i morgon på Vreta skolan. Ska bli kul att visa häst igen.
Ha en bra dag alla
Godmorgon!
Idag ska jag se om jag och James kan gå en liten unghästpromenad med Karat och Mia idag. Annars får vi gå själva :)
Ha det bra alla!
lurvponnyn.vimeddjur.se

God morgon!
Här blir det lugnt då jag har ett sjukt barn hemma, igen. En annan ska tillbringa dagen vid tvättmaskinen då man tyvärr måste vara där med, hm, inget kul då tvätthögen inte minskar så där avsevärt fast man tvättar tycker jag.
Ha det gott alla!
God morgon =)
Nu är barnen på dagis, mina hästar ute och stallet mockat. Ska strax åka till jobbet och jobba ett par timmar extra idag men börjar senare eftersom jag ska raka klubbens hästar så måste de ju komma in först. Sen ikväll ska vi 4 systrar gå ut på nån 80-tals kväll, ska bli jätte kul!
Önskar alla en trevlig helg!!!