Shetlandsponny iFokus

Shetlandsponny

Etikett29-icke-hästrelaterat
Läst 457 ggr
ThiffannyJ
0

Bombhot

Vad är det för sammhälle vi lever i? Andra gången på kort tid som Nyköping är evakuerad pga Bombhot… Och dessutom, varför bombhota McDonalds??

www.sn.se

Vet inte hästrelaterat, men man blir så trött…

Delad glädje är dubbel glädje :)

www.minishetland.com

Milla
0

Va??? men jösses det blir bara värre och värre fy så hemskt

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Annette
0

Det verkar inte vara annat än våld och elände i samhället. Det är ju mord varenda dag.

[Anna-N]
0

Tänk om det hände nått trevligt någon gång. Bara elände!

Rån o hot mitt på ljusa dagarna. Hörde på radion idag att folk inte knappt vågar gå o handla för att en butik hade blivit rånad så ofta….Vart är vi påväg?

moonrose
0

Ja man kan undra hur folk e skapta. Här slogs en älgjägare ihjäl förra veckan. Att det är farligt i skogen på älgjakten för att dom e sljutglada det visste jag. Vådaskott har man ju åxå hört talas om. Men när dom börjar SLÅ ihjäl arandra då har det gått långt. Stackars familj…..Gråter

Hanna-D
0

Och i går rånades Statoil-macken i Rimbo, männen hotade med yxor!

VeronicaP
0

Visst är livet kul när man läser tidningarna , man kan undra vart vi är på väg eg..

Här i mina traktor har vi väl eg mest haft problem med de där vägpiraterna som rånar folk som sover i sina bilar husbilar är i snapparp , men nu har de ju satt upp stora varningsskyltar om det på rastplatserna så man hoppas det lugnar sig i allafall..

jojjehanna
0

Tydligen var det en bomb vid Sahlgrenska sjukhuset idag. Sen hade vi ju bilbomben som smällde av snett mittemot mig för ett atg sedan, den såg jag ju från förnstret. Inte skoj alls…

Milla
0

hrm här i Landskrona skjuter dom vilt omkring sig, det är så hemskt så inte ens polisen går ur bilarna. Inne i stan så är det ligor som härjar, här ute i skogen är det tjuvjakt och knarklangare.

Inte konstigt att man är mörkrädd

Havsrosens stuteri www.havsrosensstuteri.se

Murre_Uddiz
0

Dumma grejor, det är en pedofil som åker stallets buss, en som har antastat en tjej vid min skola o en blottare inte så långt bort…blä!